Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Jeg er gift, og vi har tre unger. Jeg var på et seminar med jobb i uka som var. Seminaret var i en annen by, derfor hotellovernatting. Det var felles middag med vin til på onsdagskvelden. Det var veldig hyggelig på alle måter. Nøt å være litt voksen og ha barnefri😉. Utover kvelden ble jeg sittende å snakke med en kollega fra en annen kant av landet. Vi hadde mange felles preferanser og interesser. Han ville ha meg med på nach, men det takket jeg høflig nei til. Vi gav hverandre en klem før vi skiltes, ingenting mer. Jeg og mannen har et godt forhold vil jeg si. Klart at ting går litt opp og ned, vi har tross alt vært sammen i nesten 20 år. Jeg har aldri vært utro. Likevel har jeg ikke fortalt mannen min om denne kollegaen. Jeg kommer til å treffe han igjen, på et annet seminar. Jeg har ingen planer om å være utro. Men hva kommer det av at jeg ikke har fortalt mannen om han? Burde jeg gjort det? Jeg har liksom litt dårlig samvittighet, uten at jeg har gjort noe som helst?! Anonymkode: 0cfaf...cc2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Jeg snakket 10-12 min med en tidligere nabo på Kiwi i dag. Burde jeg informere om det? Ærlig talt.... Anonymkode: 251d7...c93
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Hvordan ble du sjekket opp, og av hvem? Anonymkode: 8d96a...26c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan ble du sjekket opp, og av hvem? Anonymkode: 8d96a...26c Det lurer jeg på også. Det er ikke noe i HI som viser til at hun ble sjekket opp Anonymkode: ccfd5...6e7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Du ble betatt. Ikke sjekket opp. Derfor sier du ikke noe. Anonymkode: 6e13e...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå