Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Jeg er ikke spesielt sentimental eller romantisk av meg, og jeg krever ikke mye, men jeg må innrømme at jeg syns det er litt trist å ikke få noe som helst oppmerksomhet fra mannen i dag. Ingen blomster enda jeg har sagt jeg setter pris på det, ingen sjokolade eller liten gave, ikke engang et "gratulerer." Ingenting. Bare syns det er litt trist. Anonymkode: 2d38c...eca
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Du er jo ikke hans mor. Anonymkode: 50691...082
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Ikke jeg heller. Men som han har bedyret tidligere. Du er ikke mora mi! Vet jo det, men hadde vært hyggelig med en liten anerkjennelse av den jobben jeg gjør som mor. Anonymkode: c83e6...aac
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du er jo ikke hans mor. Anonymkode: 50691...082 Jeg er hans barns mor. Og jeg ordner alltid noe til farsdagen. HI Anonymkode: 2d38c...eca
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke spesielt sentimental eller romantisk av meg, og jeg krever ikke mye, men jeg må innrømme at jeg syns det er litt trist å ikke få noe som helst oppmerksomhet fra mannen i dag. Ingen blomster enda jeg har sagt jeg setter pris på det, ingen sjokolade eller liten gave, ikke engang et "gratulerer." Ingenting. Bare syns det er litt trist. Anonymkode: 2d38c...eca Pleier du å få noe av han på morsdagen`? Anonymkode: 773f6...225
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er hans barns mor. Og jeg ordner alltid noe til farsdagen. HI Anonymkode: 2d38c...eca Så la være med det da. Ikke sikkert han bryr seg. Pass på at barna dine vet at det er morsdag, så kanskje de lager noe til deg. Det gjorde mine. Senk forventningene. Anonymkode: 50691...082
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 Mannen min hjelper barna med å finne på noe til meg i dag, det samme gjør jeg til han. Her skal det være likt😉🤣 Jeg fikk en gave som barna har valgt ut😊 Anonymkode: 77045...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 Gjør det samme mot han på farsdag. Speil adferden hans. Det er det eneste språket de forstår! Håper du har en fin morsdag likevel! Anonymkode: b2ddd...f49
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 Tror du har sett feil på kalenderen. Valentine er ikke før den 14.februar. Anonymkode: 5ce22...4ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #10 Skrevet 9. februar 2020 Skjønner at du blir skuffa. Det blir jeg også. Jeg hjelper alltid ungene med å gi han oppmerksomhet på farsdagen. Det er jo vi foreldre som må lære ungene disse tradisjonene Anonymkode: 11913...7fe
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #11 Skrevet 9. februar 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er hans barns mor. Og jeg ordner alltid noe til farsdagen. HI Anonymkode: 2d38c...eca Da dropper du å fikse til farsdagen. Anonymkode: 9c6d8...e45
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #12 Skrevet 9. februar 2020 Morsdag er en fin dag å gjøre litt ekstra stas på noen. Samme med farsdag. Som mødre og fedre, gjør vi et stort og viktig arbeid. Ikke minst slitsomt! Å vise litt ekstra takknemlighet og kjærlighet den ene dagen, koster så lite sammenlignet med alt det man faktisk gjør som mor og far. Skjønner godt det er leit, jeg. Alle mennesker ønsker anerkjennelse 😊 Anonymkode: 18c41...79b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Skrevet 9. februar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Morsdag er en fin dag å gjøre litt ekstra stas på noen. Samme med farsdag. Som mødre og fedre, gjør vi et stort og viktig arbeid. Ikke minst slitsomt! Å vise litt ekstra takknemlighet og kjærlighet den ene dagen, koster så lite sammenlignet med alt det man faktisk gjør som mor og far. Skjønner godt det er leit, jeg. Alle mennesker ønsker anerkjennelse 😊 Anonymkode: 18c41...79b Alle mennesker trenger og burde få anerkjennelse! Og alle fortjener å bli gjort stas på på morsdagen!💕 Anonymkode: b2ddd...f49
Heltrandomspørsmål Skrevet 9. februar 2020 #14 Skrevet 9. februar 2020 Jeg og mannen min har ei lita ei på 2,5 år, og hun vet ikke hva morsdag er og jeg er heller ikke mammaen hans men allikevel så er jeg mamma til våre barn, og gjør mye som sikkert mange andre mødre gjør, så det syntes han var koselig å sette i fokus..ingen gave i den forstand men en stor blomsterbukett og sjokolade..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #15 Skrevet 9. februar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Morsdag er en fin dag å gjøre litt ekstra stas på noen. Samme med farsdag. Som mødre og fedre, gjør vi et stort og viktig arbeid. Ikke minst slitsomt! Å vise litt ekstra takknemlighet og kjærlighet den ene dagen, koster så lite sammenlignet med alt det man faktisk gjør som mor og far. Skjønner godt det er leit, jeg. Alle mennesker ønsker anerkjennelse 😊 Anonymkode: 18c41...79b Jeg foretrekker at min mann og jeg viser hverandre takknemlighet og kjærlighet litt hver dag i de 363 andre dagene i året. Anonymkode: 9c6d8...e45
Heltrandomspørsmål Skrevet 9. februar 2020 #16 Skrevet 9. februar 2020 Og en ting til, kanskje du kunne sagt til ham hva du føler..?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #17 Skrevet 9. februar 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg foretrekker at min mann og jeg viser hverandre takknemlighet og kjærlighet litt hver dag i de 363 andre dagene i året. Anonymkode: 9c6d8...e45 Ja, for det ene utelukker jo automatisk det andre? Jeg tipper at de fleste som ikke gidder å gjøre en innsats på morsdagen heller ikke er de beste på å vise oppmerksomhet og kjærlighet resten av året heller. Anonymkode: ce7cd...38e
Spurvugla Skrevet 9. februar 2020 #18 Skrevet 9. februar 2020 Jeg synes det er greit å ignorere morsdag og farsdag (og 17.mai og jul for den saks skyld) hvis man som par (/familie) er enige om det. Når den ene parten ønsker å feire og den andre nekter å bli med, er det klart det blir sårt. Det er ikke så mye du får gjort da, når mannen ikke vil feire. Dropp farsdagsfeiringen neste gang, så føles det i hvertfall mindre skjevt.
skinnfilla Skrevet 9. februar 2020 #19 Skrevet 9. februar 2020 Ikke jeg heller, men fikk 3 kort og sjokolade fra barna våre og n stor bukett tulipaner fra voksen bonusdatter😍
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #20 Skrevet 9. februar 2020 Jeg fikk kort fra barna, og det holder for meg. Han gratulerte riktig nok, og lagde god middag. Men siden jeg var på jobb i dag hadde det vært hans dag å lage middag uansett. Det kommer jo an på hvilke tradisjoner man har. Jeg lager kake til farsdag og kjøper blomster, fordi det er slik jeg er vant med tradisjonen hjemmefra. Det betyr ikke at jeg føler meg snytt når han viderefører sin families tradisjon og gjør stas på sin egen mor (vippser broren som kjøper gave fra dem begge, han bor i nærheten og besøker moren denne dagen) og lar barna styre her. Anonymkode: 99117...4e5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #21 Skrevet 9. februar 2020 Jeg lager til god middag,dessert og kake på slike dager. Prøver å lære opp barna til å glede seg til å komme hjem på en slik dag. nå er eldste ungdom og pleier farte rundt på søndager. Idag var han hjemme, han regnet med det ble god mat og spilling av brettspill på kvelden. de ordnet også en blomst til meg. Antagelig kun fordi jeg har sagt til mannen min i alle år at han må huske å kjøpe blomster til morsdagen! Jeg har verdens beste mann, men blomster skjønner han ikke vits med. vi laget forresten kake sammen og pyntet! Veldig hyggelig! Man må gjøre dagen koselig selv! Og ja.....det ble forresten sex også før jeg stod opp. Tenk DET også på morsdagen..... 😂 Anonymkode: 42484...a04
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #22 Skrevet 9. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, for det ene utelukker jo automatisk det andre? Jeg tipper at de fleste som ikke gidder å gjøre en innsats på morsdagen heller ikke er de beste på å vise oppmerksomhet og kjærlighet resten av året heller. Anonymkode: ce7cd...38e Jeg synes farsdag er noe tull (og også morsdag). Jeg gjør likevel masse for min mann i hverdagen. Alt fra å lage ekstra god middag når jeg vet han har hatt en tøff dag på jobb til å fikse billetter til fotballkamp eller bare gi en ekstra klem. Poenget mitt er vel at det er viktigere med alle de andre dagene i året. Om du har et tiltaksløst mannebein resten av året hjelper det ikke med en eske sjokkis og slappe tulipaner en søndag i februar. Anonymkode: 9c6d8...e45
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #23 Skrevet 9. februar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke spesielt sentimental eller romantisk av meg, og jeg krever ikke mye, men jeg må innrømme at jeg syns det er litt trist å ikke få noe som helst oppmerksomhet fra mannen i dag. Ingen blomster enda jeg har sagt jeg setter pris på det, ingen sjokolade eller liten gave, ikke engang et "gratulerer." Ingenting. Bare syns det er litt trist. Anonymkode: 2d38c...eca Er du gift med ditt eget barn? Anonymkode: 4315b...b14
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #24 Skrevet 9. februar 2020 Fikk heller ikke en damn shit fra mannen.. aldri fått det heller, på farsdagen hans ordnet jeg alltid noe men når jeg innså at han ikke orket å ordne noe til meg så orker jeg ikke å gi noe tilbake heller. Handler om å gi og ta. Samme på bursdagen min, får aldri bursdagsgave da orker jeg ikke å gi noe til han heller. Anonymkode: ef0a6...20c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #25 Skrevet 9. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lager til god middag,dessert og kake på slike dager. Prøver å lære opp barna til å glede seg til å komme hjem på en slik dag. nå er eldste ungdom og pleier farte rundt på søndager. Idag var han hjemme, han regnet med det ble god mat og spilling av brettspill på kvelden. de ordnet også en blomst til meg. Antagelig kun fordi jeg har sagt til mannen min i alle år at han må huske å kjøpe blomster til morsdagen! Jeg har verdens beste mann, men blomster skjønner han ikke vits med. vi laget forresten kake sammen og pyntet! Veldig hyggelig! Man må gjøre dagen koselig selv! Og ja.....det ble forresten sex også før jeg stod opp. Tenk DET også på morsdagen..... 😂 Anonymkode: 42484...a04 WHAT... SEX PÅ MORSDAGEN... ER DU GAL?? Kan jo ikke det.... 😲😲🙈 Anonymkode: dc5dc...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå