Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Min tenåring er født med dette og brukte pute i 8 uker. Han har alltid hatt ekstrem inntåing. Da han gikk med støvler som liten, pekte føttene mot hverandre. Legene sa hele tiden at dette vil gro seg til. Nå er gutten stor og noe bedre i føttene, men fortsatt mye inntåing. Han har også begynt å få smerter i hofta ved belastning. Er det noen her som har barn som har opplevd det samme? Er det noe å gjøre med nå? Anonymkode: dbec5...274
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Snakk med lege, fysioterapeut og spesialist. Da jeg gikk på skolen for en haug av år siden ble en klassekamerat operert da han var 6-8 år, han var borte fra skolen lenge. Men verden og utviklingen har gått videre siden den gang så jeg ville helt klart snakket med de som har greie på dette Anonymkode: 246e0...c21
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Jeg kjenner en som har hatt det. Det ble oppdaget sent på henne, så hun brukte skinne i ca 6mnd. Nå er hun 15 år og har ingen plager. Anonymkode: 3b536...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå