Gå til innhold

Kjent i Hafjell?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best å parkere, når jeg og baby skal gå langrenn med pulk (helst litt flatt terreng!), og resten av familien skal kjøre slalåm? Gjerne med cafe i nærheten. Er du kjent og kan tipse meg litt?

Anonymkode: f1504...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi bruker å kjøre til Pellestova, stor parkering og fine løyper.

ps: Leide pulk der også!

Endret av Twintipp
Skrevet
3 minutter siden, Twintipp skrev:

Vi bruker å kjøre til Pellestova, stor parkering og fine løyper.

ps: Leide pulk der også!

Takk for svar. Men er det slalåmløypa der? Stod på nettet et sted at man må kjøre bil til Gaiastova for å kjøre slalåm?

Anonymkode: f1504...912

Skrevet

Vi pleier å være oppe ved Gaia-stova. Gratis heis i den bakken og bakken er ikke så bratt heller. Grillmulighet nederst i bakken. Passer utmerket for barnefamilier. 

Anonymkode: b1f06...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...