Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Hvor er det best å parkere, når jeg og baby skal gå langrenn med pulk (helst litt flatt terreng!), og resten av familien skal kjøre slalåm? Gjerne med cafe i nærheten. Er du kjent og kan tipse meg litt? Anonymkode: f1504...912
Twintipp Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 (endret) Vi bruker å kjøre til Pellestova, stor parkering og fine løyper. ps: Leide pulk der også! Endret 8. februar 2020 av Twintipp
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 3 minutter siden, Twintipp skrev: Vi bruker å kjøre til Pellestova, stor parkering og fine løyper. ps: Leide pulk der også! Takk for svar. Men er det slalåmløypa der? Stod på nettet et sted at man må kjøre bil til Gaiastova for å kjøre slalåm? Anonymkode: f1504...912
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Vi pleier å være oppe ved Gaia-stova. Gratis heis i den bakken og bakken er ikke så bratt heller. Grillmulighet nederst i bakken. Passer utmerket for barnefamilier. Anonymkode: b1f06...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå