Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Har du trent underlivet og blitt strammere! Hvordan har du da trent det? Har du brukt norn hjelpemidler for å bli strammere der nede? Anonymkode: 26070...d53
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Brukte vaginakuler før og min daværende samboer merket at jeg ble strammere av å bruke de noen ganger. (Han kommenterte det uten å vite at jeg hadde brukt de) Nå gjør jeg bare knipeøvelser men vurderer å gå til innkjøp av kuler igjen 🤔 Anonymkode: 6da6d...092
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Elektroniske greier, husker ikke navnet, men selger den på nettapotek👌🏻du får nesten støt, kjenner at det trekker seg inn😁Som en liten dildo du stikker inn... Anonymkode: a961e...ccc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Elektroniske greier, husker ikke navnet, men selger den på nettapotek👌🏻du får nesten støt, kjenner at det trekker seg inn😁Som en liten dildo du stikker inn... Anonymkode: a961e...ccc Fant ikke noe sånt på nettapoteket, men ser nå at du skriver netapotek så får vel sjekke der. Fant denne: https://www.sinful.no/itouch-sure-pelvic-floor-exerciser?gclid=CjwKCAiA-P7xBRAvEiwAow-Vaa3EkOLB0eTEUh6C8yhwLOndcWgryQSOqwK6wPFGDP9r99DL3KoBchoCyIYQAvD_BwE Er det noe sånt kanskje? Anonymkode: ac335...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå