Gå til innhold

2 åring uten ord


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i nær familie med en toåring som ikke snakker noen ord. Barnet sier ikke mamma, pappa, ingen babling, ingenting. Lite utrykk generelt. Bare gråter hvis det er noe. 

Noe å være bekymret over? 

Anonymkode: 69d73...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er lyder i det hele tatt ville jeg blitt bekymret ja. 

Anonymkode: 64410...bc1

Skrevet

Spørsmålet er heller om barnet klarer å kommunisere. Noen barn har så god kroppsspråk at de klarer seg fint uten ord lenge.

Men også. Barn blir fulgt opp utrolig nøye med helsestasjon og barnehage. Er det noe så blir det oppdaget. Du som familie trenger ikke å lete etter feil 

Anonymkode: a391e...8ea

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet er heller om barnet klarer å kommunisere. Noen barn har så god kroppsspråk at de klarer seg fint uten ord lenge.

Men også. Barn blir fulgt opp utrolig nøye med helsestasjon og barnehage. Er det noe så blir det oppdaget. Du som familie trenger ikke å lete etter feil 

Anonymkode: a391e...8ea

Leter da vel ikke etter feil, mor til barnet har spurt meg om dette er noe å bli bekymret over, da vi er nære venner i tillegg til familie. Men vet ikke hva jeg skal svare da mine egne barn har snakket og bablet tidlig. 

Anonymkode: 69d73...e71

Skrevet

Hvordan er hørselen??

Uansett, nevøen min sa ingenting før han var 3.5. Nå prater han som en foss 😂

Alt kom så og si på en gang.

Anonymkode: e5c5d...089

Skrevet

Mange barn snakker ikke når de er to år. Sønnen til venninna mi sa ingenting før han var over 3 år.

Anonymkode: 24f40...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...