Gå til innhold

Fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merket du at noe var på gang??  Og hvor lang tid tok det før rier eller vannavgang kom etter at du merket noe på kroppen? ☺️
38+3 og er lei😉

Anonymkode: 4fa09...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38+3 her også 😊 De andre gangene har jeg ikke merket at selve fødsel var på gang, før den virkelig virkelig var på gang. Merker litt modning nå, stikker veldig i underlivet og mer kynnere om kvelden og natten. Ellers fint lite.. Forventer ikke fødsel før termin egentlig.. 

Anonymkode: 6e067...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her. Jeg merket heller ikke noe på de to første før det virkelig startet med rier og vannavgang. 
Nå har jeg masse kynnere,litt små blødninger og slim som ga se etter ett døgn. Skikkelig mens murring og det sitter i ryggen og går nedover i beina. Dette hadde jeg lite eller ingenting av sist. Prøver å tenke at jeg faktisk kan gå nesten 3 uker gravid til😅😜

Anonymkode: 4fa09...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trådstarter her. Jeg merket heller ikke noe på de to første før det virkelig startet med rier og vannavgang. 
Nå har jeg masse kynnere,litt små blødninger og slim som ga se etter ett døgn. Skikkelig mens murring og det sitter i ryggen og går nedover i beina. Dette hadde jeg lite eller ingenting av sist. Prøver å tenke at jeg faktisk kan gå nesten 3 uker gravid til😅😜

Anonymkode: 4fa09...9d3

Men det høres jo lovende ut da!! 

Anonymkode: 6e067...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...