Gå til innhold

Kroppshår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er stor tilhenger av at damer SELVSAGT skal få velge selv om kroppshåret skal fjernes eller ei. 
Men jeg lurer på: er denne hårmengden gjennomsnittlig? Det har hendt om vinteren at jeg har latt det gro en stund, men det har aldri blitt så mye hår som dette (se link).
https://www.tv2.no/nyheter/11192176/

Anonymkode: 9ed6d...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye hår under armene, men har definitivt så mye hår på leggene om jeg ikke fjerner det, ja. Og mer hår enn henne i bikinilinje (som kan ses på det bildet hvor hun sitter på gulvet ig strekker den ene armen i været). 

Anonymkode: a33e0...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hårmengden er gjennomsnittlig vet jeg ikke, men jeg er helt sikker på at jeg hadde klart å spare mitt like langt på tre år. 

Anonymkode: d5abc...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri finne på å gå rundt sånn. Og hadde nok aldri fått så mye hår, heller

Anonymkode: cd203...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg hadde hatt så mye hår altså. Greit at man ikke skal bry seg om det, men ikke mye pent syns jeg da.

Anonymkode: 21d57...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at noe skal være gjennomsnittlig, må noen være i den ene enden av skalaen, og noen i den andre.... 

Jeg har mye kroppshår, mine er lysere, så det er ikke så synlig. Jeg barberer innimellom, men jentene mine får se en voksen kvinnekropp med hår under armene og på leggene. Det plager meg lite.
Men jeg har PCOS, og den mannlige behåringen på haken, halsen og brystet synes jeg er vanskelig å forholde meg til. Viser sjelden frem huden på halsen... Der er hårene i tillegg svarte som natten 😟 

Anonymkode: 6f342...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Behåring er ulikt fra menneske til menneske, men etnisitet spiller også en rolle, i tillegg til fargen på håret. 
Det jeg reagerte mest på i saken, er at mennesker som føler seg støtt får innholdet på Instagram fjernet. Når hun viser frem håret i armhulen, blir det regnet som seksuelt provoserende? Da må de fjerne bilder av menn som også viser dette. Det er synd nå menneskets normale behåring blir regnet som provoserende. Vi er så vant til at kvinner barberer vekk hår, at vi blir støtt av å se det?! 

Anonymkode: b9c13...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...