Gå til innhold

Er det mulig🤣🤷🏼‍♀️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle sende mld til venninna mi å fortelle hvordan daten gikk og jeg klarte å sende den til han!🤣🤣🤣Tror jeg dauer!🙈

var mye intime detaljer der om hvordan han var i senga osv....jeg tror nok han kommer til å le av det, men uansett🤣🙈ikke respons enda....

Anonymkode: af6f1...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ouch...

Da hadde jeg faktisk ringt ham umiddelbart og lagt meg flat beklaget og sagt noe om at venninnen var så engasjert før du skulle på date, og at du selv var så giret etter at du dessverre delte mye mer enn du burde ha gjort.

Det gode er jo nå at det ikke er din venninne som har fått detaljene, men han selv.

Men helt ærlig, ikke bli overrasket om han dropper deg. Det å utlevere en annen på den måten du gjør her, det er stygt og viser veldig lite respekt for ham. Du viser at du slarver og ikke respekterer ham, for man utleverer ikke detaljer om andres intime sexliv!

Du bør ikke vente på å høre fra ham, du bør ringe ham og legge deg helt flat og unnskylde og håpe han tror deg på at du ikke vil utlevere ham mer om han gir deg en ny sjanse.

Anonymkode: 20d94...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ouch...

Da hadde jeg faktisk ringt ham umiddelbart og lagt meg flat beklaget og sagt noe om at venninnen var så engasjert før du skulle på date, og at du selv var så giret etter at du dessverre delte mye mer enn du burde ha gjort.

Det gode er jo nå at det ikke er din venninne som har fått detaljene, men han selv.

Men helt ærlig, ikke bli overrasket om han dropper deg. Det å utlevere en annen på den måten du gjør her, det er stygt og viser veldig lite respekt for ham. Du viser at du slarver og ikke respekterer ham, for man utleverer ikke detaljer om andres intime sexliv!

Du bør ikke vente på å høre fra ham, du bør ringe ham og legge deg helt flat og unnskylde og håpe han tror deg på at du ikke vil utlevere ham mer om han gir deg en ny sjanse.

Anonymkode: 20d94...43b

Han bare lo og takket for komplimentene😅Tok det meget pent!Og hvem sladrer ikke til bestevenninna da😉Ingen skade skjedd, han ble bare stolt🤣

Anonymkode: af6f1...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han bare lo og takket for komplimentene😅Tok det meget pent!Og hvem sladrer ikke til bestevenninna da😉Ingen skade skjedd, han ble bare stolt🤣

Anonymkode: af6f1...54c

Jaja, da var du kanskje heldig. Eller kanskje er han samme typen, som sprer intime detaljer om deg til kompiser...

Uansett, ta dette som en læring. NEI, du gir ikke bestevenninnen din "mye intime detaljer" om hvordan en du har sex med presterer i senga!

Anonymkode: 20d94...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, da var du kanskje heldig. Eller kanskje er han samme typen, som sprer intime detaljer om deg til kompiser...

Uansett, ta dette som en læring. NEI, du gir ikke bestevenninnen din "mye intime detaljer" om hvordan en du har sex med presterer i senga!

Anonymkode: 20d94...43b

Vet du det gjør men ingenting om han gjør😊Vi deler alt, bortsett fra menn😅

Anonymkode: af6f1...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du det gjør men ingenting om han gjør😊Vi deler alt, bortsett fra menn😅

Anonymkode: af6f1...54c

Husk å si det til ham, da. Kan hende han blir stolt akkurat når du har skrytt av hans ferdigheter i senga, men ikke like sjarmerende når du fortsetter å dele slike detaljer, for det er fjortisnivå på og respektløst overfor den du er sammen med.

 

Anonymkode: 20d94...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestevenninne og jeg har alltid delt alt. Det inkluderer seksuelle preferanser og hva vi driver med på den fronten i våre respektive ekteskap. Vi er 38 år og høyst oppegående. Så rull inn du pripne kvinne! For noen kjedelig vennskap du må ha!

Anonymkode: 8593e...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min bestevenninne og jeg har alltid delt alt. Det inkluderer seksuelle preferanser og hva vi driver med på den fronten i våre respektive ekteskap. Vi er 38 år og høyst oppegående. Så rull inn du pripne kvinne! For noen kjedelig vennskap du må ha!

Anonymkode: 8593e...fbc

Takk!👏🏻Ja jeg ser virkelig ikke noe galt i det, er jo ikke noe negativt i det.Hadde han foreksempel hatt komplekser for noe hadde jeg holdt det mellom oss, men jeg tenker når det er bare positivt så er det da ok😉

Anonymkode: af6f1...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...