Gå til innhold

Fem orgasmer på 15 minutter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved førstegangs bruk av min nye venn- womanizer premium. Har før maks fått to, både alene og med partner. Dyr som faen, men wow!!!

Anonymkode: 6d39b...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know!Den er insane!😅kommer så sykt fort med den!

Anonymkode: 5347e...cc8

Skrevet

Mhm😁😁 kommer opptil 20 ganger bare på noen minutter😍

Anonymkode: 7a1f4...5d6

Skrevet

Ønsker meg en sånn, men er litt nysgjerrig: hvis jeg venner meg til en slik type sterkere stimulans; blir det da vanskelig å komme under samleiet? 

Anonymkode: ae007...ff3

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker meg en sånn, men er litt nysgjerrig: hvis jeg venner meg til en slik type sterkere stimulans; blir det da vanskelig å komme under samleiet? 

For min del kan det kreve mer å få orgasme på annen måte rett etter at jeg har brukt den, men det går over til neste gang vi har sex slik at det ikke påvirker noe da. (Jeg får f.eks. ikke noe ut av oralsex etterpå fordi det blir for svakt. Men dagen etter er det like godt igjen. ;) )

Anonymkode: 14de8...5aa

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Sikkert like individuelt som alt annet, men jeg har ikke opplevd noen forskjell. Kommer like lett som tidligere under samleie. 

Er ikke like frelst som hi. Den har ikke akkurat blitt mye brukt etter innkjøp. Kommer raskere, hyppigere og bedre på "vanlig" vis. Hadde ikke kjøpt igjen. 

Anonymkode: 7d3f1...686

Skrevet

Hvilken har dere som er fornøyde?

Er jo flere typer, men er det samspill mellom pris og nytelse...?

Anonymkode: 32aef...63f

Skrevet

Bestilte min på eBay og hørt at den er hakket svakere enn den originale... Da lurer jeg på hvordan folk klarer å bruke den originale. Den jeg har er egentlig litt too much for meg 😳 Kommer lett men klarer ikke fullføre orgasmen pga det blir for heftig 😳🙈

Anonymkode: 91c7b...a1e

Skrevet

Er det ikke lett å bli "avhengig" av denne da? bare må bruke den regelmessig, en tidstyv liksom :fnise:

Anonymkode: cc370...c0d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bestilte min på eBay og hørt at den er hakket svakere enn den originale... Da lurer jeg på hvordan folk klarer å bruke den originale. Den jeg har er egentlig litt too much for meg 😳 Kommer lett men klarer ikke fullføre orgasmen pga det blir for heftig 😳🙈

Anonymkode: 91c7b...a1e

Jeg hadde det sånn med en tidligere utgave. Premium er kraftigere ja, men også svakere. På det svakeste kan jeg fullføre orgasmene som bare det 😊

Anonymkode: 6d39b...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...