Gå til innhold

Vil så gjerne💦


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt problemer med å få orgasme under samleie uten stimuli av klitoris.Jeg kommer fort under oralsex eller fingring(hvor utrolig nok klitoris ikke blir stimulert!)hvordan kan det ha seg?Hvorfor kommer jeg ikke når han er inni meg da, men ved fingring?

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fingringen gir jo ofte sterkere stimuli og mer lokalisert stimuli rett mot G-punktet (som noen riktignok påstår ikke finnes, men det fungerer jo åkke som å stimulere der det påstås å finnes ;) ).

Anonymkode: 2808e...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fingringen gir jo ofte sterkere stimuli og mer lokalisert stimuli rett mot G-punktet (som noen riktignok påstår ikke finnes, men det fungerer jo åkke som å stimulere der det påstås å finnes ;) ).

Anonymkode: 2808e...ae0

Hmm ja...han fingrer ganske hardt da og jeg klarer ikke holde tilbake.Men er litt leit at jeg ikke får det under samleie...han jobber hardt for det🙈

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm ja...han fingrer ganske hardt da og jeg klarer ikke holde tilbake.Men er litt leit at jeg ikke får det under samleie...han jobber hardt for det🙈

Anonymkode: 14e36...0df

Nå får jeg sjelden orgasme kun ved penetrering av penis, men det kan skje en gang iblant, om enn heller sjelden.

Det jeg har sett er at dette skjer når jeg føler meg veldig, veldig nær mannen følelsesmessig, at jeg er helt fullstendig fri for stress (ikke ofte, med andre ord ;) ) OG at jeg må slappe helt av og egentlig bare nyte, men ikke "forsøke" å få orgasme. Når jeg greier å koble helt ut tanker om alt annet og kun fokuserer på nytelsen, men uten å forsøke å prestere eller oppnå noe, da kan det plutselig komme en orgasme uten at jeg nesten så den komme ;)

Så "prøv" litt mindre, er mitt beste råd til deg. Og dessuten, de fleste kvinner får ikke orgasme uten at klitoris stimuleres også, så du er helt normal :) Det er jo null problem at enten mannen eller du stimulerer klitoris når han er inni deg.

Anonymkode: 2808e...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå får jeg sjelden orgasme kun ved penetrering av penis, men det kan skje en gang iblant, om enn heller sjelden.

Det jeg har sett er at dette skjer når jeg føler meg veldig, veldig nær mannen følelsesmessig, at jeg er helt fullstendig fri for stress (ikke ofte, med andre ord ;) ) OG at jeg må slappe helt av og egentlig bare nyte, men ikke "forsøke" å få orgasme. Når jeg greier å koble helt ut tanker om alt annet og kun fokuserer på nytelsen, men uten å forsøke å prestere eller oppnå noe, da kan det plutselig komme en orgasme uten at jeg nesten så den komme ;)

Så "prøv" litt mindre, er mitt beste råd til deg. Og dessuten, de fleste kvinner får ikke orgasme uten at klitoris stimuleres også, så du er helt normal :) Det er jo null problem at enten mannen eller du stimulerer klitoris når han er inni deg.

Anonymkode: 2808e...ae0

Takk for gode råd😊👍🏻

Jeg stresser kanskje litt med det selv om jeg tenker at jeg ikke gjør det🙄🙈

Føler jeg «jukser» litt om jeg stimulerer klitoris under samleie...sikkert bare jeg som tenker slik😆Synes også det er litt knotete...🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for gode råd😊👍🏻

Jeg stresser kanskje litt med det selv om jeg tenker at jeg ikke gjør det🙄🙈

Føler jeg «jukser» litt om jeg stimulerer klitoris under samleie...sikkert bare jeg som tenker slik😆Synes også det er litt knotete...🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 14e36...0df

Jeg følte det akkurat som deg før, og tror det er veldig mange som tenker slik. Stresset med å komme i mål, og syntes jeg jukset om jeg stimulerte klitoris. Følte også det var flaut å måtte gjøre det, var ikke komfortabel med å vise mannen jeg hadde sex med at jeg stimulerte meg selv. Det er jo egentlig trist, for det gjør at kvinner ofte ikke nyter sex like mye som de kunne gjort.

På et tidspunkt innså jeg at jeg måtte ta ansvar for min egen nytelse og egen seksualitet. Og så innså jeg at det å være flau når man velger å kle av seg alt og ha sex med en mann, det er egentlig nesten litt komisk. Begge er nakne og det er den mest naturlige ting i verden, både å være naken, ha sex og stimulere seg selv og nyte.

Så jeg bestemte meg for å gi mer f..., slutte å tenke på om jeg var bra nok, om jeg gjorde ting riktig, hvordan jeg var sammenlignet med andre osv. Og det var så befriende! Noe av det som overrasket meg mest var hvor utrolig mye de neste mennene jeg hadde sex med likte at jeg ikke følte meg flau over å stimulere meg selv, de syntes det var ekstra tennende at jeg var så fri (de skulle visst), og de syntes det var deilig å ikke føle at de hadde alt ansvaret for å bringe meg i mål. Og flere kommenterte også at det var ekstra godt for dem når jeg stimulerte klitoris, for de kunne kjenne bevegelsen av fingrene mine.

Så stress helt ned, ikke forsøk å prestere, bare nyt og slipp deg fri! Det er absolutt ikke juks å gjøre det som må til for de aller fleste kvinner for å få orgasme! :)

Anonymkode: 2808e...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange menn hadde vært flaue over at de ikke kunne få orgasme uten at penishodet ble stimulert? Det er jo samme greia! Klitoris er kvinnens penishode.

Anonymkode: 92544...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følte det akkurat som deg før, og tror det er veldig mange som tenker slik. Stresset med å komme i mål, og syntes jeg jukset om jeg stimulerte klitoris. Følte også det var flaut å måtte gjøre det, var ikke komfortabel med å vise mannen jeg hadde sex med at jeg stimulerte meg selv. Det er jo egentlig trist, for det gjør at kvinner ofte ikke nyter sex like mye som de kunne gjort.

På et tidspunkt innså jeg at jeg måtte ta ansvar for min egen nytelse og egen seksualitet. Og så innså jeg at det å være flau når man velger å kle av seg alt og ha sex med en mann, det er egentlig nesten litt komisk. Begge er nakne og det er den mest naturlige ting i verden, både å være naken, ha sex og stimulere seg selv og nyte.

Så jeg bestemte meg for å gi mer f..., slutte å tenke på om jeg var bra nok, om jeg gjorde ting riktig, hvordan jeg var sammenlignet med andre osv. Og det var så befriende! Noe av det som overrasket meg mest var hvor utrolig mye de neste mennene jeg hadde sex med likte at jeg ikke følte meg flau over å stimulere meg selv, de syntes det var ekstra tennende at jeg var så fri (de skulle visst), og de syntes det var deilig å ikke føle at de hadde alt ansvaret for å bringe meg i mål. Og flere kommenterte også at det var ekstra godt for dem når jeg stimulerte klitoris, for de kunne kjenne bevegelsen av fingrene mine.

Så stress helt ned, ikke forsøk å prestere, bare nyt og slipp deg fri! Det er absolutt ikke juks å gjøre det som må til for de aller fleste kvinner for å få orgasme! :)

Anonymkode: 2808e...ae0

Jeg har ingen problem med å onanere foran mannen, tenner meg ekstra at han ser på.Gjelder ikke det samme under samleie.Føler at jeg MÅ komme og blir stressa.🤷🏼‍♀️Selv etter 12 år sammen føler jeg det nesten er flaut å ikke få orgasme under samleie.

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange menn hadde vært flaue over at de ikke kunne få orgasme uten at penishodet ble stimulert? Det er jo samme greia! Klitoris er kvinnens penishode.

Anonymkode: 92544...d68

Ja sant nok det😏Kanskje jeg må slutte å tenke så mye på det🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesiell pusteteknikk du bruker for å komme når han er inni deg?Mener å ha hørt for lenge siden at det også kunne ha betydning for om du kom eller ikke😏

Anonymkode: 14e36...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm ja...han fingrer ganske hardt da og jeg klarer ikke holde tilbake.Men er litt leit at jeg ikke får det under samleie...han jobber hardt for det🙈

Anonymkode: 14e36...0df

Kanskje prøve litt andre stillinger?

Anonymkode: 3edef...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan visst ikke postes ofte nok her inne:


«– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. For de aller fleste kvinner må det mer til en vanlig samleie

https://www.kk.no/samliv/jenter-i-20-arene-er-langt-fra-utlaert-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-orgasmer/68220745#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673

Anonymkode: 92544...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...