Gå til innhold

Brynlaminering😳

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine bryn🤩

Anonymkode: d76d2...363

Skrevet

Ja, det vil iallfall eg? Kva var gale med desse då? 

Anonymkode: c053f...bd1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil iallfall eg? Kva var gale med desse då? 

Etter bildene? De er jo groteske? Mye finere før?

Anonymkode: 53683...86f

Skrevet

Fine! Hva er galt med de? Fyldige bryn er pent!

Anonymkode: 465cc...247

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter bildene? De er jo groteske? Mye finere før?

Nja, likar fyldige og tydlege bryn eg. Desse var kjempefine, i motsetnad til dei firkanta svarte klossane jentene hadde for nokre år sidan... 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja, likar fyldige og tydlege bryn eg. Desse var kjempefine, i motsetnad til dei firkanta svarte klossane jentene hadde for nokre år sidan... 

Synes dette var som de firkanta svarte klossene jeg. 

Skrevet

Det var ikke så pent, ser ut som 2 snegler

Anonymkode: 001bc...478

Skrevet

Første gang jeg har sett at absolutt alle var finest på før-bildene..

Anonymkode: 49a84...c5a

Skrevet

Når jeg leser denne type tråder så forstår jeg hvor gammel jeg er. Mine bryn vokser helt av seg selv over øynene mine. Uten hverken farge, egen kam eller stylist.

Skrevet
3 minutter siden, gale damen skrev:

Når jeg leser denne type tråder så forstår jeg hvor gammel jeg er. Mine bryn vokser helt av seg selv over øynene mine. Uten hverken farge, egen kam eller stylist.

Hahahaha, det gjer mine og, men eg er så gammal at eg hugsar vi helst skulle ha blyanttynne strek over augene, ikkje mykje naturleg der heller igrunn. Dei som hi linkar til er fine, syns eg. 

Skrevet
11 minutter siden, gale damen skrev:

Definisjonen av å være ganmel er ikke at man slutter å bry seg om hvordan man ser ut, og slutter å ta vare på kroppen sin altså. 

Anonymkode: 33fec...11c

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fine! Hva er galt med de? Fyldige bryn er pent!

Anonymkode: 465cc...247

Ligner en bart...

Anonymkode: d7fb2...8a1

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Definisjonen av å være ganmel er ikke at man slutter å bry seg om hvordan man ser ut, og slutter å ta vare på kroppen sin altså. 

Anonymkode: 33fec...11c

Er brynlaminering å «ta vare på kroppen»??? 🤣

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hahahaha, det gjer mine og, men eg er så gammal at eg hugsar vi helst skulle ha blyanttynne strek over augene, ikkje mykje naturleg der heller igrunn. Dei som hi linkar til er fine, syns eg. 

Jeg er åpenbart enda eldre, vi fra Brooke Shields-tiden lar det gro og rydder med pinsett. 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligner en bart...

Mer en snile synes jeg, men jeg er nok unntaket her som liker "bushy" øyenbryn best. 

Anonymkode: 6bcca...d4c

Skrevet

Hva er greia med å lage de firkanta i enden? Det ser jo bare snodig ut. Jeg er helt for å rydde opp i rufsete kanter, eller farge bryn om man som meg har fargeløse, men det ser så snodig ut med alle som går rundt med tjukke bryn, i mørk farge og samme fasong. 

Skrevet

Lurer litt på hvordan og hvorfor man laminerer bryn jeg da? Mulig jeg er rar og sikkert gammeldags, men er det noe man kan ta om kvelden?

Skrevet

De ser jo helt dust ut. Kunstige, rette linjer, perfekt plassert i 90 grader.
Folkens, ikke gjør det!

Før-bildene var så mye finere. 

Anonymkode: 17b28...9f4

Skrevet
1 time siden, prekæs skrev:

Lurer litt på hvordan og hvorfor man laminerer bryn jeg da? Mulig jeg er rar og sikkert gammeldags, men er det noe man kan ta om kvelden?

For meg er laminering noe man gjør i en maskin som da legger plast på begge sider av noe. Nå var det riktignok noe plastikkaktig over disse bryna, men skjønner ikke hvor laminering kommer inn i bildet. 

Skrevet

Ble skikkelig stygt!

Anonymkode: b986a...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...