Gå til innhold

Giske tilbake ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med verden?? 

Hvorfor VIL noen ha denne mannen tilbake i politikken? 

Han ser rett og slett gal ut på de siste bildene i media. 

*Grøss* 

Hvorfor skal han på død og liv tilbake? Hvem kan ta mannen seriøst etter alt som har kommet fram?  

Anonymkode: 33837...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Viser hva Ap står for, iallefall i Trøndelag... 🤮

Anonymkode: ac55f...57b

Skrevet

Huff..

Han er noe så kjipt som en god politiker og en skikkelig drittsekk. Å ta innover seg at han er begge deler er vanskelig for mange.

Anonymkode: 31283...9dd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff..

Han er noe så kjipt som en god politiker og en skikkelig drittsekk. Å ta innover seg at han er begge deler er vanskelig for mange.

Anonymkode: 31283...9dd

Ja det er jo akkurat det.... når man er politiker og tråkker over grenser overalt hvor man går.... da er man ikke lenger en god politiker! Men en som misbruker makten sin. 

Anonymkode: 33837...17b

Skrevet

Det er bare såå typisk venstresiden, de eier ikke moral og prinsipper. De snakker om rikingene som er egoister, selv bløffer de, går tilbake på "hellige" løfter som de har vunnet valg på så lett som ingen ting, forfordeler sine venner med ansettelser og offentlige bevilgninger osv. Du kan ALDRI stole på en politiker, og aller minst på en fra venstresiden. De leker med ord og løfter, det er bare å legge seg flat og beklage, så forventer de at alt skal være som før straks etterpå. 
Jeg tror Giske er en helt grei og flink fyr på mange måter, ikke verre enn mange andre, men som politiker kan han aldri bli politisk troverdig for nøytrale oppegående mennesker. Bortsett fra for sosialistene da, ser jo at han i SV er like populær som alltid, selv etter å ha bevilget penger til sine venner. 

Anonymkode: c2bf0...e4c

Gjest Antarctica
Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare såå typisk venstresiden, de eier ikke moral og prinsipper. De snakker om rikingene som er egoister, selv bløffer de, går tilbake på "hellige" løfter som de har vunnet valg på så lett som ingen ting, forfordeler sine venner med ansettelser og offentlige bevilgninger osv. Du kan ALDRI stole på en politiker, og aller minst på en fra venstresiden. De leker med ord og løfter, det er bare å legge seg flat og beklage, så forventer de at alt skal være som før straks etterpå. 
Jeg tror Giske er en helt grei og flink fyr på mange måter, ikke verre enn mange andre, men som politiker kan han aldri bli politisk troverdig for nøytrale oppegående mennesker. Bortsett fra for sosialistene da, ser jo at han i SV er like populær som alltid, selv etter å ha bevilget penger til sine venner. 

Anonymkode: c2bf0...e4c

Venstresiden...?

Når du ser på Sylvi Listhaugs klippekort i regjering, også ETTER at hun måtte legge seg flat, så er det vel tydelig at «vi tilgir alt»-syken er verre på høyresiden. For ikke å snakke om Søviknes (ingen ting er jo bevist) eller Ulf Leirstein («kan ikke huske om jeg har hørt en varslersak på ham», hilsen Siv) som til slutt måtte melde seg ut. Lojale inntil døden. 

Skrevet

Jeg synes ikke det er bra, at han nå får verv igjen viser at det er vanskelig å vurdere dem man liker godt. Min påstand er at AP her legger for stor vekt på Giskes gode egenskaper, også fordi det er dem de som skal nominere har personlig erfaring med. De har sett og merket en flink politiker, et karismatisk menneske og en mann med stor gjennomslagskraft. Og så har de hørt om dårlige valg og teite handlinger. Feilen oppstår når de legger vekt på det første og overser det siste. 

Akkurat det samme gjør Erna når hun sier «Jeg ville ikke ordlagt meg på den måten» og Siv når hun nekter å innrømme at Søviknes har svin på skogen. Tror kanskje alle partier er like ille når det gjelder å verne om sine egne, men min mening er at det er andre skoger med flere svin enn det AP har i sin. 

Skrevet

Håper striden mellom ap og auf blir så sterk at auf blir eget parti så skal jeg stemme på de.

Disse halvgamle folka som har omgådes i 30 år i partiet er mer opptatt av vennskapet enn ap politikk. 

Anonymkode: ff495...1a6

Skrevet

Giske og Støre er grunnen til at jeg ikke stemmer Ap. For det første så virker begge så statsminister-kåt at halvparten kunne vært nok. Og for det andre så lar de maktkampen  seg imellom overskygge politikken. 

Anonymkode: 9c5c5...d29

Gjest Antarctica
Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Giske og Støre er grunnen til at jeg ikke stemmer Ap. For det første så virker begge så statsminister-kåt at halvparten kunne vært nok. Og for det andre så lar de maktkampen  seg imellom overskygge politikken. 

Anonymkode: 9c5c5...d29

Hva har Støre gjort feil? 

Skrevet
1 time siden, Pashla skrev:

Er du serløs? Du klarer å spy ut mye dritt mot høyre siden, men er tydelig helt blind for alt som AP ledelsen inkludert Støre holder på med. Du er pinlig uopplyst.

Anonymkode: 4af77...fac

Skrevet
1 time siden, Pashla skrev:

Hva med totalt knefall for ekstreme muslimer i karikaturstriden? Å, nei, det stemmer, muslimer kan ikke kritiseres.

Gjest Antarctica
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med totalt knefall for ekstreme muslimer i karikaturstriden? Å, nei, det stemmer, muslimer kan ikke kritiseres.

Jøss, ro ned med fleinsoppen... "knefall"? Å si "synd at noen følte seg krenket" for 15 år siden er vel ikke veeeeldig problematisk akkurat. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Er du serløs? Du klarer å spy ut mye dritt mot høyre siden, men er tydelig helt blind for alt som AP ledelsen inkludert Støre holder på med. Du er pinlig uopplyst.

Syns du skal opplyse meg da. Jeg spyr for øvrig ikke ut dritt, jeg bare minner om kjensgjerninger som har skjedd. Dersom de er bedritne, er det deres egen feil.

Skrevet

«høyre siden»? Snakk om å være lite opplyst!

Anonymkode: 00e58...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...