Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Trenger inspirasjon. Anonymkode: b93a2...aa0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Kjøttboller i føtesaus med brokkoli og ris. Anonymkode: e6d7f...ac7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Tenkte Tandoori med salat og hvitløksbrød. Anonymkode: b7356...049
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Ingenting. Hele familien er utslått med influensa så her spiser vi litt hver for oss når vi klarer å få i oss noe mat i det hele tatt Anonymkode: 9b2bd...926
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Blir ikke fredag uten taco Men i morgen skal vi ha kylling i fløtesaus med båndspagetti. Veldig enkelt og veldig godt. Lager strimler/biter av kyllingfilet som vi steker, så steker vi de grønnsakene vi vil ha (som regel løk, sopp, squash og paprika) før vi blander kylling og grønnsaker i en stor gryte eller stekepanne med høye kanter og heller i det som blir sausen. Har i matfløte, buljongvann, jevner med hvetemel og smaker til med soyasaus, salt, pepper og ingefær. Serverer med båndspagetti. Anonymkode: 810ba...af2
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 Vi skal ha sushi! Favoritten til både voksne og barn.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Fredagspizza 👍 Anonymkode: a3f75...f80
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 Pølse i brød. Ostepølser... Anonymkode: 1695b...70e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Nachos i dag Anonymkode: 96200...77e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 Fiskeboller Anonymkode: 56259...441
sug lut Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 Tror ungen lager grønnsakswok etterhvert.
frk Nilsen Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, *Miss Marple* skrev: Fredag = pizza. Uten unntak. Samme her! og rødvin
Heltrandomspørsmål Skrevet 7. februar 2020 #16 Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingenting. Hele familien er utslått med influensa så her spiser vi litt hver for oss når vi klarer å få i oss noe mat i det hele tatt Anonymkode: 9b2bd...926 Åååå 😔God bedring..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2020 #17 Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir ikke fredag uten taco Men i morgen skal vi ha kylling i fløtesaus med båndspagetti. Veldig enkelt og veldig godt. Lager strimler/biter av kyllingfilet som vi steker, så steker vi de grønnsakene vi vil ha (som regel løk, sopp, squash og paprika) før vi blander kylling og grønnsaker i en stor gryte eller stekepanne med høye kanter og heller i det som blir sausen. Har i matfløte, buljongvann, jevner med hvetemel og smaker til med soyasaus, salt, pepper og ingefær. Serverer med båndspagetti. Anonymkode: 810ba...af2 Nam. Det hørtes godt ut. Anonymkode: 0a680...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå