Gå til innhold

Middag i dag dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon.

Anonymkode: b93a2...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag = pizza. 

Uten unntak. 

Skrevet

Kjøttboller i føtesaus med brokkoli og ris.

Anonymkode: e6d7f...ac7

Skrevet

Tenkte Tandoori med salat og hvitløksbrød. 

Anonymkode: b7356...049

Skrevet

Ingenting.

Hele familien er utslått med influensa så her spiser vi litt hver for oss når vi klarer å få i oss noe mat i det hele tatt

Anonymkode: 9b2bd...926

Skrevet

Blir ikke fredag uten taco ;)

Men i morgen skal vi ha kylling i fløtesaus med båndspagetti. Veldig enkelt og veldig godt. Lager strimler/biter av kyllingfilet som vi steker, så steker vi de grønnsakene vi vil ha (som regel løk, sopp, squash og paprika) før vi blander kylling og grønnsaker i en stor gryte eller stekepanne med høye kanter og heller i det som blir sausen. Har i matfløte, buljongvann, jevner med hvetemel og smaker til med soyasaus, salt, pepper og ingefær. Serverer med båndspagetti. 

Anonymkode: 810ba...af2

Skrevet

Vi skal ha sushi! Favoritten til både voksne og barn.

Skrevet

Fredagspizza 👍

Anonymkode: a3f75...f80

Skrevet

Pølse i brød. Ostepølser...

Anonymkode: 1695b...70e

Skrevet

Nachos i dag

Anonymkode: 96200...77e

Skrevet

Fiskeboller

Anonymkode: 56259...441

Skrevet

Tror ungen lager grønnsakswok etterhvert. 

Skrevet
4 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Fredag = pizza. 

Uten unntak. 

Samme her! og rødvin ;) 

Skrevet

Nachos!

Anonymkode: 20aef...b26

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting.

Hele familien er utslått med influensa så her spiser vi litt hver for oss når vi klarer å få i oss noe mat i det hele tatt

Anonymkode: 9b2bd...926

Åååå 😔God bedring..

 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir ikke fredag uten taco ;)

Men i morgen skal vi ha kylling i fløtesaus med båndspagetti. Veldig enkelt og veldig godt. Lager strimler/biter av kyllingfilet som vi steker, så steker vi de grønnsakene vi vil ha (som regel løk, sopp, squash og paprika) før vi blander kylling og grønnsaker i en stor gryte eller stekepanne med høye kanter og heller i det som blir sausen. Har i matfløte, buljongvann, jevner med hvetemel og smaker til med soyasaus, salt, pepper og ingefær. Serverer med båndspagetti. 

Anonymkode: 810ba...af2

Nam. Det hørtes godt ut.

Anonymkode: 0a680...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...