Gå til innhold

Forhold til vikar i bhg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter med et lite dilemma, min datter har det siste halvåret hatt en vikar i bhg som jeg fant ut i går skal ut å reise og kommer derfor ikke tilbake. Vi er relativt unge begge to, han er to år yngre. Tenker veldig mye på han, men ville aldri gjort noe mens han fortsatt jobbet der.

Vi har jo aldri snakket mye, men får sommerfugler av å se han og han smilte alltid til meg og kom bort for å si hei selv når jeg snakket med andre ansatte. Er veldig sjenert.

Er det helt koko å sende en melding på facebook? Jeg dater jo så og si ikke, vet han er singel, men hvordan vet jeg om han er interessert?  

Anonymkode: 98884...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke! Han skal ikke jobbe i bhg mer. Men er han i Norge fremover..?

Anonymkode: 4b5eb...74b

Ja, han skal kun reise fordi han har friår etter militæret. Regner med han skal studere fra høsten av.

Anonymkode: 98884...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei!

Jeg sitter med et lite dilemma, min datter har det siste halvåret hatt en vikar i bhg som jeg fant ut i går skal ut å reise og kommer derfor ikke tilbake. Vi er relativt unge begge to, han er to år yngre. Tenker veldig mye på han, men ville aldri gjort noe mens han fortsatt jobbet der.

Vi har jo aldri snakket mye, men får sommerfugler av å se han og han smilte alltid til meg og kom bort for å si hei selv når jeg snakket med andre ansatte. Er veldig sjenert.

Er det helt koko å sende en melding på facebook? Jeg dater jo så og si ikke, vet han er singel, men hvordan vet jeg om han er interessert?  

Anonymkode: 98884...34b

Nei, det går helt fint det

Anonymkode: 8b106...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta sjansen du. Det verste som kan skje er at han ikke er interessert og da trenger du ikke se han igjen. 

Heia deg. 

Anonymkode: 47ff4...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...