Gå til innhold

Hva har du på salongbordet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med en salongbordtråd igjen?

På mitt bord er det atm en løper, en Nintendofjernkontroll, et duftlys, en kurv med lekefigurer oppi, en vekkerklokke, en skihopper, en kopp med teskje, et tomt glass, en Paraceteske, TV fjernkontroll, en pinsett og en tallerken med en halvspist pizza på. 

Noen bedre 🤣

Anonymkode: 7cb64...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjernkontroll, en halvstrikka genser, et Donald blad, en bok og en nesespray

Anonymkode: 6dbb6...797

Skrevet

Ingenting

Anonymkode: d8626...6d5

Skrevet

To fjernkontroller.

Anonymkode: 078a8...e66

Skrevet

En løper, en primula i potte, en bolle med to sjokoladebiter i etter forrige helg (ingen liker nougat, så jeg kunne sikkert hive de), et tomt glass, en lypsyl, mobilen min, fjernkontrollen, og strikketøyet. 

Skrevet

En blå løper, to små lysholdere, 2 fjernkontroller, Peppa gris, en kortstokk, et glass vann og beina mine😅

Skrevet

Tallerken med 1/2 pizzastykke, toalettveske, eske med maxalt, 2 esker med astmaspray, fleecegenser, luehals, perm, stabel med papirer, penn

Anonymkode: afbd2...45e

Skrevet

En tom lysestake, en tom blomstervase, en tom kaffekopp, en perm full av cellebiologi-notater, en laptop, en flaske bodylotion og en femmer. Hehe. 

Anonymkode: b44d6...50d

Skrevet

Absolutt ingenting

Anonymkode: 8007d...92d

Skrevet

Akkurat nå? Et kaos av legoklosser. 😄

Anonymkode: a0ddb...475

Skrevet

Nå det merkelig ryddig, ene ungen har rydda leiligheten mens jeg har vært vakt på skolen. Fikk nesten sjokk da jeg kom inn døra ista (det var ikke rotete når jeg gikk, men ikke strøkent) Det er en vaske med avskårne blomster, to lysestaker og en brusflaske der. Fjernkontrollen og sjokoladen har jeg på fanget. 

Anonymkode: ac5cb...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...