Gå til innhold

Ultralydbilde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei😊 er det noen her som er flinke til og tyde ultralydbilder? Har nylig vært på ultralyd, spurte masse, men forsto likavell ikke hva legen mente når ho prøvde og forklare meg😅 lurer Derfor på om noen her er drevne med dette, og vil hjelpe meg og se hvor morkaken er, og hjelpe meg og forstå hva som er høyre og venstre side ved hjelp av bildet?😊 dette var en vaginal ultralyd. Spurte om venstre side egentlig er høyre, men husker ikke hva ho sa😆 setter stor pris på hjelp😊 

Anonymkode: 1f68e...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken side som er hva avhenger av hvordan man holder proben. Det kan være veldig vanskelig å se slikt ut fra et enkelt bilde. 

Anonymkode: 6ad89...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du i forhold til kjønn? Kan du poste bilde? Jeg kan 100% se hva kjønnet blir 👍😍

Anonymkode: 662ce...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tidlig i uke 8, så jeg vet ikke hvordan du skal kunne se det? Men om om du kan se det vil jeg selvfølgelig vite hva du tror😅😍  jeg får ikke til og legge ved bilde, har prøvd😅 hvordan gjør jeg det? I utgangspunktet lirer jeg mtp at jeg har hatt en dødfødsel tidligere, og tankene svirrer, men om du er dreven setter Jeg pris på om du vil se på det😍

Anonymkode: 1f68e...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan sende på snap eller noe om jeg ikke får til og legge ved bilde?😊

Anonymkode: 1f68e...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...