Gå til innhold

Samvær med far


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Prøver og egentlig få litt råd angående samvær. Har en liten gutt på 1,5 år, far kommer hit på samvær pr dags dato. Barnefar er en veldig umoden type, han er en type som sliter med hygienen sin. Når vi var samboere, måtte jeg gi beskjed når det var vel på tide å dusje, pusse tenner vaske hender etter dobesøk osv (1og2). Ikke så det ut rundt han heller, mye rot og skittent. 
Er også hasj inni bildet. kjenner jeg trenger råd på hva jeg kan gjøre angående samvær, han har lyst og ha sønnen vår selv, men lurer på hva jeg kan gjøre angående alt dette.. 

Anonymkode: cf730...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser dillemaet, men barnet må nesten få treffe faren sin uavhengig av hvor ren han er. Og selv om han er sløv med sin egen hygiene, er det ikke sikkert han er like sløv når det gjelder stell av barnet. 
 

Men klart, der er nulltoleranse for å ruse seg med barn. 
Ville sagt rett ut til barnefar at du var bekymret og se responsen. Evt kontaktet helsestasjonen og bedt om råd. Kanskje familievernkontoret også har noen gode ord på lager? Forhør deg litt rundt. Heller tenk hvordan best legge til rette for at barnet får treffe faren sin, enn å jobbe for at han ikke skal ha noe samvær🌸

Anonymkode: 637fc...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...