Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hvilke vitaminer tar dere voksne og barn ?? Anonymkode: f6670...617
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Ungene tar en vitaminbjørn med ekstra D vitamin Jeg tar ingenting Anonymkode: 86997...d41
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Ingentong annet enn vanlig mat. Anonymkode: 617ca...d28
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Jeg får tidvis tegn til mangel på div, spesielt på vinteren Så nå tar jeg Multivitaminer + ekstra kalsium(nettopp begynt) Tok D vitamin i hele høst. Tatt Omega 3 kapsler siden desember(burde egentlig ta det året gjennom, men fæl til å glemme det). Er mye trøtt og sliten, null overskudd og energi),glemsk og surrete, men merker bedring når jeg har tatt tilskudd en stund. Spiser variert og sunt, men det er tydeligvis ikke nok Ungene tar omega 3 fisker og Sanasol. En spiser ensformig og de to andre er småspiste. Anonymkode: d0366...9e5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Ingenting, ikke mannen eller de store ungene heller. Minsta på 5 mnd får dvitamin dråper. Jeg tar en multivitamin med jevne og ujevne mellomrom når jeg husker på det, er boksen som er igjen etter svangerskapet. Tok en jerntablett nå og da også, men da fikk jeg hard mage, så det sluttet jeg med. Anonymkode: c2fc8...a55
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2020 #6 Skrevet 6. februar 2020 Jeg tar vit D og jern. Har alltid hatt mangel på de to. Anonymkode: 7ea75...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå