Gå til innhold

Anne Brith-tråden kommentar til moderering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep.

Forumansvarlig

brukerdebatt og brukerangrep? Når ble det brukerdebatt å diskutere bloggeren?

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

brukerdebatt og brukerangrep? Når ble det brukerdebatt å diskutere bloggeren?

Anonymkode: 6b3ed...a47

Det er ikke brukerdebatt å disktuere bloggeren, men å diskutere brukere som diskuterer bloggeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Forumansvarlig skrev:

Det er ikke brukerdebatt å disktuere bloggeren, men å diskutere brukere som diskuterer bloggeren.

Men jeg diskuterte ikke brukeren, ikke kommenterte jeg på noen som diskuterte brukeren heller

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg diskuterte ikke brukeren, ikke kommenterte jeg på noen som diskuterte brukeren heller

Anonymkode: 6b3ed...a47

Beklager, ser at jeg også burde skrevet "personangrep" ryddemeldingen. Beskyldninger mot den som diskuteres regnes som personangrep. Har endret ryddemeldingen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Beklager, ser at jeg også burde skrevet "personangrep" ryddemeldingen. Beskyldninger mot den som diskuteres regnes som personangrep. Har endret ryddemeldingen nå. 

Igjen, jeg kommenterte bloggeren, ikke brukeren. Hvordan det blir til personangrep mot brukeren skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 6b3ed...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen, jeg kommenterte bloggeren, ikke brukeren. Hvordan det blir til personangrep mot brukeren skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 6b3ed...a47

Her var det visst noen som var fulle på jobb! 🤣

Anonymkode: ca9af...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen, jeg kommenterte bloggeren, ikke brukeren. Hvordan det blir til personangrep mot brukeren skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 6b3ed...a47

Som sagt, det var ikke bare brukerangrep (angrep mot en bruker i forumet), men også personangrep (angrep mot person omtalt i tråd). Derfor endret jeg ryddemeldingen. Så det du ble ryddet for var sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Som sagt, det var ikke bare brukerangrep (angrep mot en bruker i forumet), men også personangrep (angrep mot person omtalt i tråd). Derfor endret jeg ryddemeldingen. Så det du ble ryddet for var sistnevnte.

Hvorfor tar du den diskusjonen i tråden? Trodde sånt skulle tas på ris og ros. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blop skrev:

Hvorfor tar du den diskusjonen i tråden? Trodde sånt skulle tas på ris og ros. 

Fordi jeg prøvde å være grei! Men du har helt rett! Jeg flytter den ut dit! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Som sagt, det var ikke bare brukerangrep (angrep mot en bruker i forumet), men også personangrep (angrep mot person omtalt i tråd). Derfor endret jeg ryddemeldingen. Så det du ble ryddet for var sistnevnte.

Personangrep mot bloggeren? Jeg skrev ikke noe annet enn det som er kommet frem i media om henne i det siste.

Anonymkode: 07f68...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 6.2.2020 den 14.12, Anonym bruker skrev:

Personangrep mot bloggeren? Jeg skrev ikke noe annet enn det som er kommet frem i media om henne i det siste.

Anonymkode: 07f68...bb6

Beklager, jeg fikk ikke varsel på denne kommentaren. Nå husker jeg ikke nøyaktig ordlyden, dessverre, men om du husker nøyaktig hva du skrev må du gjerne sende meg en pm (eller skrive det her), så kan jeg svare på hvorfor det var regelbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...