Gå til innhold

Jrg er så betattt av sjefen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jrg blir helt gal av han! Hver gang vi kommer i prat med hverandre så blir begge nervøse. Dessverre er han gift jeg også. Men vul ha sjefen min. Hvordan kan jeg finne ut om han har noe til overs for meg ? Uten å gå i detaljer med ord

Anonymkode: 1b3f0...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på julebordet? 

Anonymkode: bd38b...94d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå på julebordet? 

Anonymkode: bd38b...94d

Nei. Den er over. Han kom ikke. 

Skrevet

Hvorfor vil du deg selv så vondt? Får du ev. bekreftet at han har følelser for deg ender dere trolig med utroskap. Han risikerer lite, du risikerer jobben din på toppen.

Om ekteskapet ditt er så dårlig at du ikke bryr deg om det ryker, rydd heller opp, gå fra mannen og bli fri og frank. Da står du fritt til å gjøre som du vil.

Anonymkode: b0e2b...6b1

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jrg blir helt gal av han! Hver gang vi kommer i prat med hverandre så blir begge nervøse. Dessverre er han gift jeg også. Men vul ha sjefen min. Hvordan kan jeg finne ut om han har noe til overs for meg ? Uten å gå i detaljer med ord

Dropp det, dere er begge gift. Ikke gjør arbeidsdagene ubehagelig for kollegaene deres, sånt er så kleint å være vitne til.

Anonymkode: 8a69f...189

Skrevet

Flørt i vei, fortell ham at du synes han er kjekk. 

Meeen du burde nok avslutte forholdet du er i først...

Anonymkode: 5ca40...a6d

Skrevet

Alle virksomheter har et etisk regelverk som sier at en sjef ikke kan ha et forhold til en av sine ansatte. 

Dersom bedriften kan omplassere deg får du kanskje bli, men dersom de ikke kan det, risikerer du å måtte slutte. Men hvis de jobbene du ønsker deg vokser på trær og du er en veldig attraktiv arbeidstager er det bare å pule i vei. 

Anonymkode: b85eb...33e

Skrevet

Hadde du vært betatt av han om han var vaskemannen deres? Se han for deg med moppen. 

Ofte blir vi kvinner betatt av menn med dress og status.... 

Anonymkode: afb5e...0ff

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle virksomheter har et etisk regelverk som sier at en sjef ikke kan ha et forhold til en av sine ansatte. 

Dersom bedriften kan omplassere deg får du kanskje bli, men dersom de ikke kan det, risikerer du å måtte slutte. Men hvis de jobbene du ønsker deg vokser på trær og du er en veldig attraktiv arbeidstager er det bare å pule i vei. 

Dette.

Det er ille nok med kollega, men sjef - nei, nei, nei!

Anonymkode: 40c9c...437

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, alle virksomheter har ikke det. Det er ganske vanlig å finne en partner på jobb, ofte også at en over og en unnerprdnet finner sammen.

Anonymkode: 2fdcc...265

Skrevet

Så du lurer på hvordan du kan begå arbeidsmessig selvmord? Da er første bud, flørt med sjefen. Aksepter at han har all makt i relasjonen og at du blir svarteper hvis ting går galt.

Anonymkode: 1c5d9...5e7

Skrevet

Altså.... Jeg og min tidligere sjef innledet et forhold. Han var singel, jeg i forhold. 

Jeg avsluttet mitt daværende forhold, MEN fy faen for noe stress det ble på jobb. ALLE mente jeg ble behandlet annerledes, at jeg fikk fordeler osv. Han er i dag ikke min sjef, han slutta, men jeg får ennå pes for det på jobb.... vi er samboere nå.. men IKKE gjør det, for din egen del

Anonymkode: 1a723...cda

Skrevet

Skift jobb og se om du føler det likedan om 8 måneder.

Anonymkode: 2f70f...e1d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså.... Jeg og min tidligere sjef innledet et forhold. Han var singel, jeg i forhold. 

Jeg avsluttet mitt daværende forhold, MEN fy faen for noe stress det ble på jobb. ALLE mente jeg ble behandlet annerledes, at jeg fikk fordeler osv. Han er i dag ikke min sjef, han slutta, men jeg får ennå pes for det på jobb.... vi er samboere nå.. men IKKE gjør det, for din egen del

Anonymkode: 1a723...cda

Jeg ble sammen med min leder også. Det går forholdsvis greit på jobb, selv om endel kollegaer ikke helt klarer å skille. Jeg vil likevel fraråde en slik konstellasjon, en ting er at det ikke er fordeler med der (selvsagt), men det er haugevis av ulemper og utfordringer.

Skrevet
På 6.2.2020 den 12.00, Anonym bruker skrev:

Skift jobb og se om du føler det likedan om 8 måneder.

Anonymkode: 2f70f...e1d

Antagelig vil jeg føle akkurat det samme. Det som er veldig kjipt er jo at han har dame og bor sammen med henne og har ett barn sammen. Om de faktisk er gift er jeg litt usikker på, jeg er derimot gift og har to barn med mannen. Vi har vært sammen i snart 10 år. 
Jeg elsker han og alt det der, men sjefen gir meg sommerfugler. Virkelig sommerfugler i magen. Jeg tenker på han hele tiden, og gleder meg hver dag til å dra på jobb for da får jeg sett han. I dag har jeg ikke pratet med han på jobb, borsett fra at jeg så han på lang avstand. Jeg ble faktisk litt deppa fordi jeg ikke så mye til han.

Skrevet
På 5.2.2020 den 20.59, Anonym bruker skrev:

Dropp det, dere er begge gift. Ikke gjør arbeidsdagene ubehagelig for kollegaene deres, sånt er så kleint å være vitne til.

Altså det er ingen på jobb som jeg tror i alle fall som har merket noe. Borsett fra at jeg har spurt en god kollega om hun har merket at sjefen blir nervøs når han snakker med meg. Ja, det hadde hun. Vi har også en flørtende tone med hverandre. Når han skulle fortelle at han har dame, så måtte han pust sikkelig først å tenke litt så sa han med den laveste stemmen man kan tenke seg at han har dame. 
Fikk inntrykk av at han kanskje ikke er lykkelig, eller ville ikke innrømme at han har dame. 

Skrevet
På 5.2.2020 den 21.32, Anonym bruker skrev:

Hadde du vært betatt av han om han var vaskemannen deres? Se han for deg med moppen. 

Ofte blir vi kvinner betatt av menn med dress og status.... 

Anonymkode: afb5e...0ff

Ja det hadde jeg! Uansett han går ikke i dress. Det er ikke sånn type sjef, på et kontor eller lignende.

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså det er ingen på jobb som jeg tror i alle fall som har merket noe. Borsett fra at jeg har spurt en god kollega om hun har merket at sjefen blir nervøs når han snakker med meg. Ja, det hadde hun. Vi har også en flørtende tone med hverandre. Når han skulle fortelle at han har dame, så måtte han pust sikkelig først å tenke litt så sa han med den laveste stemmen man kan tenke seg at han har dame. 
Fikk inntrykk av at han kanskje ikke er lykkelig, eller ville ikke innrømme at han har dame. 

Du tror ingen har merket det, men du sier og at kollegaen du spurte har merket at han blir nervøs, og dere har en flørtende tone. Jeg kan garantere deg at det er flere enn hun du har spurt, som har merket det. Og siden dere begge er gift, så er dere nok og snakkisen på arbeidsplassen snart, om dere ikke allerede er det

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror ingen har merket det, men du sier og at kollegaen du spurte har merket at han blir nervøs, og dere har en flørtende tone. Jeg kan garantere deg at det er flere enn hun du har spurt, som har merket det. Og siden dere begge er gift, så er dere nok og snakkisen på arbeidsplassen snart, om dere ikke allerede er det

Det tror jeg neppe, er nok mye annet spennende å snakke om på jobben enn at jeg og sjefen blir nervøse når vi snakker med hverandre. 

Vil dere høre det verste?

Dama hans jobber i samme bedrift, men på administrasjonen 😅 Men det er samme bedrift, vi alle går inn samme dør, samme kantine osv.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg neppe, er nok mye annet spennende å snakke om på jobben enn at jeg og sjefen blir nervøse når vi snakker med hverandre. 

Dama hans jobber i samme bedrift, men på administrasjonen 😅 Men det er samme bedrift, vi alle går inn samme dør, samme kantine osv.

Kvinnfolk som prøver seg på menn som er opptatt er kvalmt 

Anonymkode: f83ba...95e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å det synes du er så gøy at du ler av det. Du virkelig godter deg over dette, gjør du ikke? Men bare fortsett å tro at ingen merker det

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å det synes du er så gøy at du ler av det. Du virkelig godter deg over dette, gjør du ikke? Men bare fortsett å tro at ingen merker det

Altså hva mener de skal merke? Vi flørter ikke når andre er tilstede. Når vi snakker sammen så er det som regel bare meg og han.. 

Skrevet

Ligg unna sier jeg, dette blir det bare trøbbel av, garantert. Jeg kunne sagt noe annet dersom det var snakk om en kollega, da kunne du lekt litt i det skjulte, bare for sexen sin skyld, men ikke med en overordnet, som i tillegg har kona på arbeidsplassen. Når dere begge har familie blir det komplett idioti.

Anonymkode: f03f2...46b

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså hva mener de skal merke? Vi flørter ikke når andre er tilstede. Når vi snakker sammen så er det som regel bare meg og han.. 

Tro meg, slikt merkes veldig godt, selv om dere ikke flørter når andre ser dere. Når dere har begynt å flørte privat endrer energien i hvordan dere er rundt hverandre, dere endrer dere, dere endrer dere hvordan dere er når andre er sammen med dere. Dere tror det bare ikke selv.

Det er bare et tidsspørsmål før kona får høre ryktene om dere eller forstår det selv. Men det virker som om det er det du egentlig vil.

Anonymkode: b0e2b...6b1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han trenger ikke være interessert i deg selvom han er hyggelig mot deg. 

Jeg er kronisk syk, fastelegn, fysio og nevroligen småflørter med meg, men det er for å være hyggelig tror jeg. 

Anonymkode: 3caaf...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...