Gå til innhold

Syke barn og spilling online..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis barnet ditt er sykt og hjemme fra skolen,lar dere det spille online med kamerater for det eller er det spille nekt når barnet ditt er sykt?? 

Anonymkode: c0c2d...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke kamerater er online midt i skoletiden?  Uansett, mine får lov å spille litt men ikke hele dagen. Kanskje maks en time, hvis de har energi nok til å spille må de lese eller gjøre andre ting.

Anonymkode: ace09...4e5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke kamerater er online midt i skoletiden?  Uansett, mine får lov å spille litt men ikke hele dagen. Kanskje maks en time, hvis de har energi nok til å spille må de lese eller gjøre andre ting.

Anonymkode: ace09...4e5

Teit skrevet av meg kanskje men mente etter skoletid og utover ettermiddag/kveld. 
 

HI

Anonymkode: c0c2d...d2d

Skrevet

Kommer helt an på grunnen til at han er hjemme. Har han 40 i feber orker han uansett ikke spille. Er han i karantene etter omgangssyke så selvfølgelig. 

Anonymkode: f7415...80e

Skrevet

F.eks i karantenetiden etter omgangssyke får de så klart lov.  Når de er syke orker de ikke å spille. Da sover de. Hadde de orket å spille hadde de klart et par timer på skolen også, eks med beskjed til lærer at de kan ha lav terskel for å ringe. Annerledes da de gikk i barnehagen da. Kunne fint ha 40 i feber og likevel løpe rundt 😁

 

Skrevet

Ja! Dersom han har feber og er syk f.eks og han orker det, så ja! Straffer han ikke mer enn nødvendig. 

Skrevet

Ja, dem får spille litt på ettermiddag/kveld når dem orker. Er kjedelig å være syk og hjemme fra skolen 

Anonymkode: 5ee31...8c7

Skrevet

Ja, de får spille om de orker det. 

Bank i bordet, så er mine barn så og si aldri syke. Med fire barn i skolen har det vært toppen fem sykedager til sammen de siste 10 årene. 

 

Anonymkode: ebc5e...4e5

Skrevet

Ja, hvis de orker. Sist vi hadde omgangssyke i hus, første gang på 6-7 år, var alke så ekstremt dårlige at de ikke orket gaming på flere dager.

Anonymkode: 16080...f7f

Skrevet

Takk for svar. Min sønn er hjemme med feber og jeg lar han spille på ettermiddag/kveld med kamerater. Men fikk en sms fra en mor som synes det var rart han spilte med sønnen hennes siden sønnen hadde sagt at mitt barn var hjemme fra skolen. Var man hjemme fra skolen så skulle man heller ikke spille. Så måtte bare høre her :) 

HI

Anonymkode: c0c2d...d2d

Skrevet

Ja det går han lov til, men er han i form til å gjøre skolearbeid så skal det gjøres først. Men det skal veldig mye til før han ikke orker å spille. Han var hjemme en uke med influensa i fjor, men orket å spille likevel. Jeg ble smittet og var sengeliggende i en uke.

Anonymkode: 394ff...e57

Skrevet

Ingen problem. 

Jeg kan fint se film hele dagen når jeg er syk.

Anonymkode: 59a13...cf7

Skrevet

Mine barn får spille hvis de orker, men ikke hele dagen. De må også gjøre dagens lekser og lese bøker, selvfølgelig hvis de orker og orket de ikke det, orker de (får de) heller ikke lov å spille. 

Anonymkode: 4bf80...e18

Skrevet

Kommer ann på hvorfor de er borte fra skolen. Feber eller noe som smitter så får de lov om det er det som frister. Sjeldent de orker det, så helt greit om de har lyst. Ved migrene (noe begge to har) eller lignende, så er det helt uaktuelt. Hun ene mener dette går helt fint, jeg vet det også går fint, men av prinsipp så får hun ikke lov. Hun er slik som plutselig kan finne på å bruke migrene som unnskyldning til å lure se unna ting hun ikke gidder, så jeg må gjøre livet hennes så kjedelig som mulig når hun sier hun har det. Storesøster skjønner selv at alt av skjerm er helt uaktuelt, men de har ulik migrene og det utarter seg ulikt. Lillesøster er det lurt å sende ut når hun har migrene, hun lett aktivitet og frisk luft hjelper for hun, mens for storesøster så er det sengs, kaldt og mørkt rom som er eneste mulighet. 

Anonymkode: 4d0eb...b6c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis barnet ditt er sykt og hjemme fra skolen,lar dere det spille online med kamerater for det eller er det spille nekt når barnet ditt er sykt?? 

Anonymkode: c0c2d...d2d

Selvfølgelig! 

Skal de ligge i senga og glane i taket? 

Anonymkode: ccae1...48d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Min sønn er hjemme med feber og jeg lar han spille på ettermiddag/kveld med kamerater. Men fikk en sms fra en mor som synes det var rart han spilte med sønnen hennes siden sønnen hadde sagt at mitt barn var hjemme fra skolen. Var man hjemme fra skolen så skulle man heller ikke spille. Så måtte bare høre her :) 

HI

Anonymkode: c0c2d...d2d

Åh herre... Så flaut. Hvorfor skal denne mammaen bry seg om dette? 🙈

Anonymkode: ccae1...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...