Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Matlysten min blir borte innimellom, lite matlyst, blir lei av all mat osv.. Jeg har pleid å ta B tonin i sirupform, og den har fått matlysten min i gang. Men sist gang jeg skulle kjøpe den flasken så fikk jeg beskjed om at de har sluttet å produsere den og det finnes ikke noe lignende. Det eneste de kunne anbefale meg var B kompleks. Men den tåler jeg ikke, den er i tablettform og kan ikke ta den. Noen som har tips til noe annet som får matlysten i gang som ikke er i tablettform? Anonymkode: daaee...81e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Floradix har en flytende B-vit. Spør på helsekost. Ikke alle som har den, men de kan garantert bestille den om de ikke har. Jeg har en tilstand som gjør at jeg er en del kvalm og tidvis mister matlyst. Min løsning er å rett og slett spise til alle vanlige måltid - uansett! Det øker min matlyst igjen. Jo mindre jeg spiser, jo mindre blir matlysten når jeg er så dårlig. Så jeg spiser i perioder på viljen, fordi det øker matlysten min. Er da også avhengig av å spise sunt, ikke masse junk, for det gjør blodsukkeret mitt ustabilt, og det gjør igjen alt verre. Jeg kan også få for lavt blodsukker, og da mister jeg også matlyst. Så for meg er det alfa og omega at jeg spiser uansett om matlysten er der eller ikke. Anonymkode: 70d3d...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå