Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Virkelig? Hvordan smaker det? Hvor mye sukker trengs? Anonymkode: 58110...b42
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Bruk ordene dine. Du kan sikkert klare å forklare så vi skjønner hva du snakker om? Anonymkode: c5f74...ba1
Himmel og hav Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Krem vet jeg ikke, men du kan lage marengs. Det ligger mange oppskrifter på nettet. Det viktigste er å piske leeeeenge og å ha i vanilje. De smaker helt greit. Ikke som vanlige marengs, men litt nøtteaktig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Jeg har laget marengs. Det vanlige er å bruke 1 dl sukker til 80 g eggehvite eller kikert-lake. Smaken. Den er nesten som marengs, med en ettersmak som jeg fortsatt har traumer fra. Har ikke spist hummus etter dette 😆 I tillegg til vanilje ville jeg nok tilsatt smak av bringebær. Den trenger mer smak for å kamuflere smaken (og lukten) Anonymkode: 1cd24...bbb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bruk ordene dine. Du kan sikkert klare å forklare så vi skjønner hva du snakker om? Anonymkode: c5f74...ba1 Jeg håper du ser at du driter deg ut når du prøver å være nedlatende, de andre i tråden skjønte hva jeg spurte om. Anonymkode: 58110...b42
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bruk ordene dine. Du kan sikkert klare å forklare så vi skjønner hva du snakker om? Anonymkode: c5f74...ba1 Kanskje ikke så smart du Anonymkode: e7fd9...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå