Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Ser det hos noen I boligeeportasjer, men har aldri vært i et hjem med mørke vegger eller hørt noen snakke om hvor fornøyde de egt er med mørke vegger i boligen. Blir det ikke trykkende? Anonymkode: d12cc...c57
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Har mørke, nesten sorte vegger på soverommet. Kunne tenkt meg det på stua også, men er litt usikker. Har man nok lys så synes jeg det er veldig fint med mørke vegger. Anonymkode: 14e3f...d8f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Var på visning i en leilighet som hadde veldig mørk grå vegger på stuen. Men stuen var lang, og det var vindu fra gulv til tak på hele den ene lange veggen, så det kom masse lys inn. Så der syntes jeg det var fint. Men er det en stue med få vinduer, tror jeg ikke det hadde vært fint. Anonymkode: 907f2...ae1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Har en svart murvegg resten hvite. Nesten bare vinduer i stua. Kunne hatt flere mørke vegger for her er det lyst. Anonymkode: 37bb4...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå