Gå til innhold

Kristin vs Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg denne krangelen. Forrige debatt så jeg helt tilfeldig og tenkte at Kristin Gjelsvik var både oppegående og klok og hadde veldig mange gode og viktige poeng. Selv har jeg lite til overs for Sophie Elise og andre såkalte rosabloggere, men har ikke Gjelsvik fått frem poenget sitt nå? Hakk i plata og snakker høyt om dårlige forbilder. Selv mobber hun (ja hun mobber selv om Sophie Elise er ett foretak) og mener at det er helt på sin plass. Får nesten lyst å operere meg på trass 😉 er det ikke nok nå fra Gjelsvik??

Anonymkode: f15b0...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du hun mobber Sophie Elise? 

Anonymkode: 2a63a...3ca

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan mener du hun mobber Sophie Elise? 

Hun burde tatt hele bransjen, der er mer enn nok av folk å ta av. Pinlig nok tar hun i mot en slik pris.. hun burde virkelig vist sitt standpunkt og ikke mottatt prisen.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fått med meg denne krangelen. Forrige debatt så jeg helt tilfeldig og tenkte at Kristin Gjelsvik var både oppegående og klok og hadde veldig mange gode og viktige poeng. Selv har jeg lite til overs for Sophie Elise og andre såkalte rosabloggere, men har ikke Gjelsvik fått frem poenget sitt nå? Hakk i plata og snakker høyt om dårlige forbilder. Selv mobber hun (ja hun mobber selv om Sophie Elise er ett foretak) og mener at det er helt på sin plass. Får nesten lyst å operere meg på trass 😉 er det ikke nok nå fra Gjelsvik??

Jeg har fått nok av henne også. Lei av å høre det samme hele tiden. Men hun er jo bergenser. Liker å høre sin egen stemme 🤣

Anonymkode: a796c...1af

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun burde tatt hele bransjen, der er mer enn nok av folk å ta av. Pinlig nok tar hun i mot en slik pris.. hun burde virkelig vist sitt standpunkt og ikke mottatt prisen.

Hun tar vel verstingen, og Sophie Elise stiller i en helt annen skala på operasjoner og kroppspress enn de fleste andre store bloggere jeg kan komme på. 

Skrevet

Siden Kristin er tidligere paradise-deltaker, klarer jeg ikke ta henne seriøst.

Jeg synes hun skal holde kjeften sin igjen nå.

Anonymkode: bf11a...8a0

Skrevet

Jeg synes Kristin skal holde munn. Hun er brautende, høylytt og stort sett klager hun konstant. 

Sophie Elise har lov å være den hun er, på lik linje med alle andre. 

Anonymkode: eab12...ac0

Skrevet

Jeg hadde gladelig unnvært internett om det hadde gjort at varen Sophie E aldri hadde kommet ut fra det lille hullet sitt i veggen et sted i gokk.

Anonymkode: c72c3...d05

Skrevet

Kristin lever også på spons og av å selge seg selv, og reklame, på nett. Klarer ikke ta henne seriøst. Hun er ikke bedre enn andre tanketomme bloggere. 

Anonymkode: b852e...7c9

Skrevet

Heia Kristin!

Anonymkode: dae87...668

Skrevet

Like teite begge to, på forskjellige måter.

Anonymkode: f1180...a79

Skrevet

Hun har jo ikke vært et spøtt bedre selv, og burde absolutt feie for egen dør først. 

Den podcasten hennes som de sendte klipp fra på NRK i går var jo bare pinlig, spørsmålet var, kan vi ta deg seriøst som selv mobber andre på nett. I podcasten snakket hun ned menn med micropenis. 

Helt greit å jobbe mot kroppspress og normalisering av plastisk kirurgi, men hun der er tragisk 

Anonymkode: 1899f...ced

Skrevet

K har en helt grei melding. Hva hun har drevet med tidligere, hindrer henne ikke for å få fram et riktig budskap. Det hun sier er ingen bombe heller. Nesten alle mener det. 

Skrevet

Forrige gang var det ok. For SE hadde profilert mye kroppspress den siste tiden før det og skilte seg da ut som en versting. Nå ble det bare dumt og hakk i plata og tydelig at hun bruker SE for å få oppmerksomhet. Det sleivsparket burde rettes til bransjen og ikke personlig til SE.

Anonymkode: cde53...ef7

Skrevet (endret)

Sofie Elise driver en bedrift, som forretningsmodell er å tjene penger på unge folks usikkerheter. Det er rett og slett umoralsk. Flere andre påvirkere kunne også fått kritikk men det er ingen tvil om at Sofie Elise har stått i bresjen for den utviklingen vi har hatt i de siste åra. At Sofie Elise mer eller mindre gjemmer seg bak et "stakkars meg" ytre er bare tåpelig, hun er en bedriftseier og må ta det ansvaret som det bærer med seg.

Det er ikke greit at unge påvirkere får sponset pupper og rumpe i tyrkia som dem adpåtil blir ambasadører for slik at dem kan påvirke enda flere unge mennesker til å operere seg. Nå viser det seg at implantatene som ble operert inn i Tyrkia inneholder svært helseskadelige stoffer. Sofie Elise har nå fått eksperthjelp i USA til sikkert flere hundre tusen for å operere ut de helseskadelige implantatene.

Hvor mange av de hun påvirket til å operere seg billig nede i Tyrkia har den samme anledningen? Jeg tipper at det ikke er så mange, de må da bare leve med helseskadelige stoffer i kroppen helt til de kanskje får spart penger til å selv ta dem ut. Hun har påvirket unge mennesker og andre såkalte influensere (Inkludert Isabel Raad) til å utføre et helseskadelig inngrep som hun selv nå måtte til USA for å reversere. Hun driver firma, en bedrift som utnytter unge mennesker, det er så sammelig at jeg har ikke ord. 

Jeg er ikke noe fan av noen av dem men kritikken Kristin kommer med er absoutt på sin plass. 

Endret av Elina
Skrevet

Ungdommen her til lands ser da ikke innenfor grensene etter inspo utseendemessig! Bla.a USA er en værsting når det gjelder plastisk kirurgi, hverken Sophie Elise, Emma Ellingsen, Isabel Raad står alene for dette.

Et godt eksempel er Kardashian-klanen.

ÅPNE ØYNENE DERES og slutt å lev inni Norge-bobla folkens. Vi er ikke verdens navle.

Anonymkode: 27e4b...c50

Skrevet
2 timer siden, Elina skrev:

Sofie Elise driver en bedrift, som forretningsmodell er å tjene penger på unge folks usikkerheter. Det er rett og slett umoralsk. Flere andre påvirkere kunne også fått kritikk men det er ingen tvil om at Sofie Elise har stått i bresjen for den utviklingen vi har hatt i de siste åra. At Sofie Elise mer eller mindre gjemmer seg bak et "stakkars meg" ytre er bare tåpelig, hun er en bedriftseier og må ta det ansvaret som det bærer med seg.

Det er ikke greit at unge påvirkere får sponset pupper og rumpe i tyrkia som dem adpåtil blir ambasadører for slik at dem kan påvirke enda flere unge mennesker til å operere seg. Nå viser det seg at implantatene som ble operert inn i Tyrkia inneholder svært helseskadelige stoffer. Sofie Elise har nå fått eksperthjelp i USA til sikkert flere hundre tusen for å operere ut de helseskadelige implantatene.

Hvor mange av de hun påvirket til å operere seg billig nede i Tyrkia har den samme anledningen? Jeg tipper at det ikke er så mange, de må da bare leve med helseskadelige stoffer i kroppen helt til de kanskje får spart penger til å selv ta dem ut. Hun har påvirket unge mennesker og andre såkalte influensere (Inkludert Isabel Raad) til å utføre et helseskadelig inngrep som hun selv nå måtte til USA for å reversere. Hun driver firma, en bedrift som utnytter unge mennesker, det er så sammelig at jeg har ikke ord. 

Jeg er ikke noe fan av noen av dem men kritikken Kristin kommer med er absoutt på sin plass. 

Alle er vel enig med Kristin. Er ikke det det går på. Men dama lever selv av klikk, har jammen sagt og gjort mye merkelig selv, vært med i Paradise hotell og tatt imot denne prisen.. hun kan gjerne si fuck you til bransjen, men da bør hun ta noen runder med seg selv først..

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ungdommen her til lands ser da ikke innenfor grensene etter inspo utseendemessig! Bla.a USA er en værsting når det gjelder plastisk kirurgi, hverken Sophie Elise, Emma Ellingsen, Isabel Raad står alene for dette.

Et godt eksempel er Kardashian-klanen.

ÅPNE ØYNENE DERES og slutt å lev inni Norge-bobla folkens. Vi er ikke verdens navle.

Anonymkode: 27e4b...c50

Isabel Raad ser jo ut som hun kunne vært en Kardashian, så oversminket som hun er og med pumpede lepper

Anonymkode: f1180...a79

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alle er vel enig med Kristin. Er ikke det det går på. Men dama lever selv av klikk, har jammen sagt og gjort mye merkelig selv, vært med i Paradise hotell og tatt imot denne prisen.. hun kan gjerne si fuck you til bransjen, men da bør hun ta noen runder med seg selv først..

Ikke snakk på vegne av andre. 

Jeg er helt uenig med Kristin.

Anonymkode: eab12...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...