Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #26 Skrevet 5. februar 2020 Er jo gull å være hjemme 16.15 hver dag. Da hadde jeg lett levd med at jeg må reise så tidlig. Selvfølgelig så lenge ungene klare seg selv om morgenen. Anonymkode: a0e2f...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #27 Skrevet 5. februar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er jo gull å være hjemme 16.15 hver dag. Da hadde jeg lett levd med at jeg må reise så tidlig. Selvfølgelig så lenge ungene klare seg selv om morgenen. Anonymkode: a0e2f...0c0 Helt enig! Anonymkode: 6bb27...8bc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #28 Skrevet 5. februar 2020 Klager ikke på hjemmetidspunkt. Helt innenfor☺️ Men tanken på å stå opp 5 kaster skygger over ettermiddag/kveld. 50 min dødtid er også litt leit. Kan ikke sykle. Kjører og parkerer gratis (takk og lov) slik at jeg hopper på direktebuss. Anonymkode: c418c...5d1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #29 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Klager ikke på hjemmetidspunkt. Helt innenfor☺️ Men tanken på å stå opp 5 kaster skygger over ettermiddag/kveld. 50 min dødtid er også litt leit. Kan ikke sykle. Kjører og parkerer gratis (takk og lov) slik at jeg hopper på direktebuss. Anonymkode: c418c...5d1 Siste var HI Anonymkode: c418c...5d1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #30 Skrevet 5. februar 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klager ikke på hjemmetidspunkt. Helt innenfor☺️ Men tanken på å stå opp 5 kaster skygger over ettermiddag/kveld. 50 min dødtid er også litt leit. Kan ikke sykle. Kjører og parkerer gratis (takk og lov) slik at jeg hopper på direktebuss. Anonymkode: c418c...5d1 Trenger da ikke stå opp 5. Du dusjer kvelden før, har klær liggende klar. Så pusser du tennene og hår ut døra. Sminke og frokost tar du i løpet av de 50 minuttene du kommer for tidlig på jobb. Anonymkode: a0e2f...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #31 Skrevet 5. februar 2020 Jeg hadde ikke turt å satse på at ungene kom seg avgårde 😉 Det kan godt hende det er drømmejobben, men en drømmejobb blir fort noe helt annet enn det når man må ofre alt annet. Jeg har vært der selv. Og det ble bare mas. Anonymkode: 59b2d...2ac
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #32 Skrevet 5. februar 2020 Det jeg ikke skjønner her, er hvorfor du ikke kan begynne på jobb når du kommer til jobben. Er det ingen muligheter for å forhandle seg fram til å kunne begynne å jobbe når du faktisk ankommer? Anonymkode: e9d28...f7d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #33 Skrevet 5. februar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det jeg ikke skjønner her, er hvorfor du ikke kan begynne på jobb når du kommer til jobben. Er det ingen muligheter for å forhandle seg fram til å kunne begynne å jobbe når du faktisk ankommer? Anonymkode: e9d28...f7d Du har aldri hørt om jobber hvor man ikke kan begynne når man vil? Hvor man f.eks må vente til det åpner Anonymkode: 30d34...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå