Gå til innhold

«Du er klar over at han er gift eller????»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis alt dette er sant, så synes jeg det er på tide at du slutter å dele så mye opplysninger her inne. Har har en gærn ansatt, men jeg synes han er en uprofesjonell sjef som deler de opplysningene med deg, regner med at du nok får vite hva som blir sagt der.

Anonymkode: 055ba...8fd

Og jeg regner med at jeg ikke får vite noe av det som blir sagt der. 

Anonymkode: 1fc67...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er akkurat det jeg mener, ei skriver IKKE sånt til en som ber om dokumenter. Men den bedriftene kontordamen vet mye mer enn det HI skriver her - ellers hadde hun ikke skrevet den u-hyggelige e-posten i retur til HI. 
 

HI kan vi få høre hvorfor kontor-dama skrev det svaret hun gjorde til deg? Helt ærlig 🙏🏼

Anonymkode: fcc8e...2c5

Det kan du få vite. Jeg aner ikke. 

Anonymkode: 1fc67...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at enten så er det åpenbart at mannen har en elskerinne, og at dette er noe alle vet om. Eller så er du forelsket i ham uten at noe har skjedd, og han forteller alle som vil høre på at du er så forelsket i ham og ikke vil gi deg selv om han er gift. Men du ikke det her fordi du vet det vil redusere støtten du får. 

Du hadde uansett en uproff fremgangsmåte og hun et ekstremt uproft og barnslig svar.

Anonymkode: 6fe24...3de

Om fyren så hadde femti elskerinner, så er det ikke kontordamens jobb å passe på dyden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...