Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Hei. Har en tann som trenger rotfylling og eventuelt krone. Har valget mellom å trekke den eller reparere den med alle de kostnadene det medfølger. Ønsker å høre noen erfaringer hos dere som har valgt å trekke tann og noen råd for hva som er lurest. Det gjelder en tann som er nestbakerst i munnen. Takk for alle svar. Anonymkode: 380d9...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå