GÃ¥ til innhold

Love Island

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ali bekreftet akkurat det jeg tenker om gutter fra den delen av verden🙄 Går det an?

Anonymkode: 39fa5...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som ser på det, altså? Jeg jobber med mange unge mennesker, og ingen har noen gang nevnt programmet med ett ord.

Må si at jeg ble skuffet over Morten Hegseth som tok på seg programlederrollen i et så hodeløst program. Alt for penger og tid på tv.

Anonymkode: 5a49b...d0d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som ser på det, altså? Jeg jobber med mange unge mennesker, og ingen har noen gang nevnt programmet med ett ord.

Må si at jeg ble skuffet over Morten Hegseth som tok på seg programlederrollen i et så hodeløst program. Alt for penger og tid på tv.

Dette programmet er mye mer jordnært en paradise hotel og ex on the beach, så overrasker meg ikke om ungdommen ikke finner det hodeløst nok. Det er jo mer som jakten på kjærligheten bare i «syden». Morten Hegseth er definitivt det mest harry ved hele programmet.

Skrevet

Ali🤢

Anonymkode: 0a1f6...b5e

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men altså...det er jo ikke sånn at Morten Hegseth er så veldig seriøs programleder da

Anonymkode: 33f5b...2de

Skrevet

Bare håper ikke Mie faller for ham igjen..

Anonymkode: 07850...ed2

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare håper ikke Mie faller for ham igjen..

Ikke sant? Tror hun har selvrespekt nok til å klare å stå imot, håper det! Hun har jo sett røde lys mange ganger og har vel fått nok nå. 

Jeg bare fatter ikke hva HAN tenkte?? Velge den han ikke er forelska i fordi hun passer ham bedre, altså... Og at han nå tror han bare skulle kunne ta Mie tilbake etter det der😳 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sant? Tror hun har selvrespekt nok til å klare å stå imot, håper det! Hun har jo sett røde lys mange ganger og har vel fått nok nå. 

Jeg bare fatter ikke hva HAN tenkte?? Velge den han ikke er forelska i fordi hun passer ham bedre, altså... Og at han nå tror han bare skulle kunne ta Mie tilbake etter det der😳 

Jeg tenker litt at det kanskje er sånn i hans kultur? At det er forventet at han finner et konemateriale. Mie har jo vært litt for frempå har han sagt. Tror han gjorde et tappert forsøk på å følge det fornuftige.. men kjærlighet er ikke fornuftig! Ser ut som han sliter nå..

Skrevet

Mie da😳🙄

Skrevet

Hvordan kan noen ta tilbake noen som hopper rett til køys med noen andre når sjansen byr seg? Tror hun det blir minste fristelser på utsiden? 😂

Skrevet

Altså, det er love island folkens😂😂 du er der for å finne kjærligheten, da er det klart du prøver å se om det kan fungere når du møter noen som er interessante. Du velger ikke selv hvem du tiltrekkes mot og det er trossalt et program der du skal utforske mennesker du tiltrekkes mot. 

han innså at han gjor en feil, og mie bestemte seg for å tilgi han. Ferdig. 

hvem er dere til å mobbe på denne måten?

Anonymkode: 0c886...2c6

Skrevet

Likte den første norske sesongen, pga alderen på deltakerne. Nå er de altfor unge. 

Anonymkode: f14b2...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...