Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Man skriver en tråd , venter på svar, sjekker svaret og så er det bare tull?... Bare sånt useriøst pjatt. Anonymkode: 33364...fcd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man skriver en tråd , venter på svar, sjekker svaret og så er det bare tull?... Bare sånt useriøst pjatt. Anonymkode: 33364...fcd Hvilken tråd mener du? Anonymkode: 8b1df...578
sug lut Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man skriver en tråd , venter på svar, sjekker svaret og så er det bare tull?... Bare sånt useriøst pjatt. Anonymkode: 33364...fcd Å huff, så leit. Jeg tenner lys for deg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, sug lut skrev: Å huff, så leit. Jeg tenner lys for deg. Sånn som det. Bare man ser brukernavnet ditt, vet man jo at svaret er omtrent like intelligent som en snegle. Anonymkode: 33364...fcd
sug lut Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sånn som det. Bare man ser brukernavnet ditt, vet man jo at svaret er omtrent like intelligent som en snegle. Anonymkode: 33364...fcd Nommen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvilken tråd mener du? Anonymkode: 8b1df...578 Ingen spesielle, men jeg ser det hele tiden. I nærmest alle tråder Vedder på at det er minst 1 troll her inne, uten liv, som holder på sånn. Anonymkode: 33364...fcd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Tipper du mener svaret mitt i morgenkvalme-tråden. Uintelligente spørsmål krever uintelligente svar. Anonymkode: 68836...115
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn som det. Bare man ser brukernavnet ditt, vet man jo at svaret er omtrent like intelligent som en snegle. Anonymkode: 33364...fcd Sug lut er utrolig humørsyk. Hun kan være som natt og dag. For det meste pyton, men plutselig har hun en god dag, og svarer hyggelig. Men hun sliter fryktelig med svingninger i sinnet. Anonymkode: 2e0f2...4a6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Sånn er det når man er anonym. Folks sanne jeg kommer frem når man slipper å stå til ansvar for det en sier. Anonymkode: e8bfa...5f4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Tror det skyldes to årsaker, den ene er de som ikke har mye annet å gjøre og henger her inne alt for mye. Da blir de negative og lei og bare skriver kødd til svar, fordi DE SELV har lest slike spørsmål mange ganger før. Den andre årsaken er at de er veldig uenige, og takler det ikke, og klarer ikke å la være å svare likevel, da blir det med latterliggjøring og hån. Anonymkode: 5bfcf...304
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Tenker du burde ta deg ei mårrabønne får du går inn på et anonymforum. Dette er vel et sted du ikke kan forvente seriøsitet. Kanskje en bibelgruppe eller noe er bedre for deg? Anonymkode: 908c1...1e7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Helt enig. Noen spør om noe, så er det massevis av svar og diskusjoner om eventuelle skrivefeil. Anonymkode: 38f84...77c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Jeg blir flau mange ganger av folk her inne, men min konklusjon er at de er triste, ensomme mennesker som lar bitterheten komme ut her inne. Anonymkode: ca101...00d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sånn som det. Bare man ser brukernavnet ditt, vet man jo at svaret er omtrent like intelligent som en snegle. Anonymkode: 33364...fcd 👍🏻 Anonymkode: e9d4c...da9
Østerdølen Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 Helt enig.Kan man ikke la vær å komme med oppgulp,så MÅ man jo ikke svare.Det finnes ingen plikt til å svare andre her inne....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tipper du mener svaret mitt i morgenkvalme-tråden. Uintelligente spørsmål krever uintelligente svar. Anonymkode: 68836...115 At ditt kunnskapsnivå er lavt, betyr ikke at spørsmålet var uintelligent Anonymkode: e6570...4fe
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 3 timer siden, sug lut skrev: Å huff, så leit. Jeg tenner lys for deg. Kan du aldri skrive noe pent? Er det umulig? Anonymkode: 1b639...04e
Blop Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tipper du mener svaret mitt i morgenkvalme-tråden. Uintelligente spørsmål krever uintelligente svar. Anonymkode: 68836...115 Det finnes faktisk ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.
Himmel og hav Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, Blop skrev: Det finnes faktisk ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Vel. Det er gjerne sånt man sier til barn for å oppfordre til nysgjerrighet og læring. Når det gjelder voksne så finnes det i høyeste grad dumme spørsmål.
Hengebukksvinet Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn som det. Bare man ser brukernavnet ditt, vet man jo at svaret er omtrent like intelligent som en snegle. Anonymkode: 33364...fcd Her ser man et tydelig eksempel på at du absolutt ikke er like «flåsete» som oss andre😂
Blop Skrevet 4. februar 2020 #21 Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, Himmel og hav skrev: Vel. Det er gjerne sånt man sier til barn for å oppfordre til nysgjerrighet og læring. Når det gjelder voksne så finnes det i høyeste grad dumme spørsmål. Så hvis en voksen lurer på noe som man i andres øyne burde vite, skal man la være å spørre og vandre uvitende videre. Selv om du, og andre med deg, mener det er et dumt spørsmål, får man enten la være å svare eller svare ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Skrevet 4. februar 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du aldri skrive noe pent? Er det umulig? Anonymkode: 1b639...04e Vetdu, det tror jeg det er for den brukerene der. Ligger i nicket også forsåvidt... Anonymkode: e9d4c...da9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #23 Skrevet 4. februar 2020 19 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Her ser man et tydelig eksempel på at du absolutt ikke er like «flåsete» som oss andre😂 Er det flåsete å påpeke dårlig oppførsel fra en annen bruker altså? Anonymkode: e6570...4fe
Himmel og hav Skrevet 4. februar 2020 #24 Skrevet 4. februar 2020 24 minutter siden, Blop skrev: Så hvis en voksen lurer på noe som man i andres øyne burde vite, skal man la være å spørre og vandre uvitende videre. Selv om du, og andre med deg, mener det er et dumt spørsmål, får man enten la være å svare eller svare ordentlig. Det er mange spørsmål som ikke stilles fordi man ønsker å utvide sin horisont eller ta til seg fakta. Om en voksen spør meg om forskjellen på ingefær og galangal eller hva rosene ved huset mitt heter, så svarer jeg gjerne på en skikkelig måte. Om en voksen derimot spør om barnet mitt var planlagt eller om jeg ikke har tenkt å slanke meg snart, så svarer jeg, men ikke ordentlig. Et barn ville fått et skikkelig svar, samt en beskjed om at sånt spør man ikke folk om vanligvis. En voksen bør vite det, og gjør de det ikke, så er det ikke min jobb hverken å oppdra dem eller stille deres behov for å snuse etter noe å slarve om.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #25 Skrevet 4. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Sug lut er utrolig humørsyk. Hun kan være som natt og dag. For det meste pyton, men plutselig har hun en god dag, og svarer hyggelig. Men hun sliter fryktelig med svingninger i sinnet. Anonymkode: 2e0f2...4a6 Signerer den 👍 Anonymkode: 36c92...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå