Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg hadde opprydning i garderoben. Gitt bort mye klær og fått orden. Det slo meg at det jeg kvittet meg med var det «yngste tøyet» det jeg sitter igjen med er fra fem til ti år gammelt (noen klassiske skjørt og kjoler er enda eldre) Så klart har jeg jo truser, sokker og bukser som er slitasjeklær som ikke er så gammelt. Jeg vil tro at garderoben min per nå (uten undertøy) er i gjennomsnitt åtte år gammel. Det er dyrere klassiske plagg med rett stell er de omtrent evigvarende. Hvor gammel er din garderobe? Anonymkode: 02a01...b66
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Ca 5-10 år for det meste. Har noen gensre som bare er 2-3 år. Og undertøy/sokker/strømper. Har enkelt arbeidsklær som blir slitt over tid, så det er heller ikke så gammelt. Men jeg er ikke en som trives med å shoppe. Jeg gjør det kun om jeg må. Anonymkode: ca13f...fe0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Jeg er nok litt som deg, HI. Men jeg tror faktisk at jeg har enda eldre snitt. Hvertfall om du tar vekk forbruk som truser, sokker, bh fra regnestykket. Jeg har hatt lik og ganske klassisk stil i mange år og kjøper god kvalitet og litt dyrere plagg når jeg handler. Anonymkode: dd6a4...79b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Det vet jeg ikke. Tror ikke jeg vil begynne å egne på det heller. Ullgensere har jeg for eksempel 1 fra i fjor, 2 som er 3 år gamle og en som er 70 år. I snitt er de da 15,5 år gamle, men det sier egentlig ingenting. Anonymkode: cc901...d14
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Jeg liker egentlig ikke så godt å handle. Har noen plagg som er ganske nye, kjøpte 1 genser for 2 uker siden (eller fikk egentlig en i julegave som jeg byttet på stormberg fordi jeg ikke likte den jeg fikk). De andre "nyeste" klærne mine er 2-3 år gamle. Ull-longser er sliteklær hos meg, da jeg lever i ull-longs 8 mnd i året. Men de 3 jeg har og bytter på er sikkert 3-6 år gamle. Gjennomsnittsalderen på garderoben er sikkert 8-10 år. Har 2 ullgensere, en jeg strikket for 8 år siden og en jeg strikket for 25 år siden. Gjennomsnittsalderen på undertøyet mitt er sikkert minst 4 år. Har 4 nye ammebher, ellers er det nyeste 2-3 år gammelt. Anonymkode: 10b5a...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå