Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har en mannlig kollega som er blitt så rar. VI har jobbet i samme bedrift i en del år nå. Da jeg begynte, så var han tidlig ute med å flørte. Begge to er gifte, og jeg har heller aldri likt fyren noe særlig. Det som nå er saken, er at han er blitt sammen med min andre kollega. Og det er jo greit nok. MEN han har gått fra å være blid og hyggelig, til å nesten ikke se på meg lengre. Og aller minst snakke til meg. Min kvinnelige kollega er nok ikke så fan av meg, da vi har hatt våre diskusjoner, men det har liksom vært mellom oss. Nå føler jeg at hun har snakket meg veldig ned til kjæresten sin (vår felles kollega), siden han har forandret seg sånn overfor meg. Om han må prate med meg, så flakker han noe veldig med blikket. Han tør ikke se på meg i det hele tatt. Dette synes jeg er så unaturlig! Hva har skjedd?? Anonymkode: bcdc9...100
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har en mannlig kollega som er blitt så rar. VI har jobbet i samme bedrift i en del år nå. Da jeg begynte, så var han tidlig ute med å flørte. Begge to er gifte, og jeg har heller aldri likt fyren noe særlig. Det som nå er saken, er at han er blitt sammen med min andre kollega. Og det er jo greit nok. MEN han har gått fra å være blid og hyggelig, til å nesten ikke se på meg lengre. Og aller minst snakke til meg. Min kvinnelige kollega er nok ikke så fan av meg, da vi har hatt våre diskusjoner, men det har liksom vært mellom oss. Nå føler jeg at hun har snakket meg veldig ned til kjæresten sin (vår felles kollega), siden han har forandret seg sånn overfor meg. Om han må prate med meg, så flakker han noe veldig med blikket. Han tør ikke se på meg i det hele tatt. Dette synes jeg er så unaturlig! Hva har skjedd?? Anonymkode: bcdc9...100 Altså, han er selvsagt ikke gift lengre, men skilt fra sine kone og nå kjæreste med en kollega 😄 HI Anonymkode: bcdc9...100
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Hvordan i himmelens navn skal vi vite det??? Anonymkode: fa0ae...e60
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Spør han da. Anonymkode: b000b...682
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Lurte bare på om noen hadde en formening. Jeg synes det er litt ubehagelig å spørre ham om sånt. HI Anonymkode: bcdc9...100
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Antakelig er det fordi kjæresten har snakket om den dårlige stemningen mellom deg og henne. Det er jo sånne ting man forteller kjæresten. Og han støtter henne ved å ha minst mulig med deg å gjøre Anonymkode: 6a293...600
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Hun har nok fortalt at dere har hatt dere på kopirommet med en grønn dildo i munnen fordi du ville utforske jentesex😑 Hvordan kan vi vite hva hun hat sagt? Anonymkode: c3156...8d7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Min første tanke er at det nå er lett for ham å "mislike" deg. Først har du avvist ham som mann, siden du aldri har vært interessert i ham på den måten. Og nå som han har fått seg kjærest, som har sine personlige greier mot deg, og som han sikkert har hørt om, da blir det enkelt å "mislike" deg. Men en annen årsak kan jo også være at han egentlig ikke misliker deg, men at din kollega, hans kjærest, har fått med seg at han flørtet med deg til å begynne med, og at hun derfor ber ham holde seg unna deg og har fortalt om dine og hennes diskusjoner. Så får han det ikke helt til å stemme med sitt inntrykk av deg, men føler han må være lojal mot kjæresten. Det at han blir så flakkende med blikket og rar når han må snakke med deg synes jeg egentlig virker som om han mest av alt har fått forbud fra kjæresten om å ha kontakt med deg (hun er da sikkert sjalu fordi han først var interessert i deg). Men dette er jo bare gjetning Viser bare at forhold på jobben ofte er det beste å unngå Oppfør deg helt profesjonelt, ikke la deg tirre. Om det blir verre og du føler du må ta det opp med ham, vær helt saklig og profesjonell, ikke la hverken han eller hun få noe på deg, ikke en gang vis at dette går inn på deg, fokuser kun på at det profesjonelle blir vanskelig å gjennomføre når han ikke lenger oppfører seg normalt. Men jeg tror jeg bare hadde prøvd å holde ut en stund, sett om det endret seg. Anonymkode: 8abcb...b97
Hengebukksvinet Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Du liker jo ikke fyren, så hva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, Hengebukksvinet skrev: Du liker jo ikke fyren, så hva er problemet? Synes det er ugreit siden vi jobber sammen selvsagt. Anonymkode: bcdc9...100
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 Han lider av det samme som svært mange andre menn. Ei kjerring med tut. Anonymkode: 4eb47...c87
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Min første tanke er at det nå er lett for ham å "mislike" deg. Først har du avvist ham som mann, siden du aldri har vært interessert i ham på den måten. Og nå som han har fått seg kjærest, som har sine personlige greier mot deg, og som han sikkert har hørt om, da blir det enkelt å "mislike" deg. Men en annen årsak kan jo også være at han egentlig ikke misliker deg, men at din kollega, hans kjærest, har fått med seg at han flørtet med deg til å begynne med, og at hun derfor ber ham holde seg unna deg og har fortalt om dine og hennes diskusjoner. Så får han det ikke helt til å stemme med sitt inntrykk av deg, men føler han må være lojal mot kjæresten. Det at han blir så flakkende med blikket og rar når han må snakke med deg synes jeg egentlig virker som om han mest av alt har fått forbud fra kjæresten om å ha kontakt med deg (hun er da sikkert sjalu fordi han først var interessert i deg). Men dette er jo bare gjetning Viser bare at forhold på jobben ofte er det beste å unngå Oppfør deg helt profesjonelt, ikke la deg tirre. Om det blir verre og du føler du må ta det opp med ham, vær helt saklig og profesjonell, ikke la hverken han eller hun få noe på deg, ikke en gang vis at dette går inn på deg, fokuser kun på at det profesjonelle blir vanskelig å gjennomføre når han ikke lenger oppfører seg normalt. Men jeg tror jeg bare hadde prøvd å holde ut en stund, sett om det endret seg. Anonymkode: 8abcb...b97 Stemmer for denne. Anonymkode: f08e1...b22
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Han lider av det samme som svært mange andre menn. Ei kjerring med tut. Anonymkode: 4eb47...c87 Tenk hvis mannfolka hadde hatt litt større tut, eller kanskje et par kuler som passet til, så hadde de ikke blitt så skremt av damenes bittelille "tut". Anonymkode: 82b67...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå