Gå til innhold

Master utdanningsledelse, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt denne, deltid og samlingsbasert. Noen som har erfaringer? Vanskelighetsgrad? Interessant? Ved INN forresten 

Anonymkode: 62aa9...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra studie! Tok det ved Universitet i Oslo for flere år siden. Anbefales hvis du tenker deg jobb som avd.led./rektor u skoleverket.

Anonymkode: 1ff1e...027

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra studie! Tok det ved Universitet i Oslo for flere år siden. Anbefales hvis du tenker deg jobb som avd.led./rektor u skoleverket.

Hvor overkommelig er det ved siden av fulltidsjobb?🙈

Skrevet

Jeg tok det ved siden av 100 % jobb. Men begynte da eldste var 6 mnd og fikk også et barn til i løpet av studiet, så var i permisjon deler av studiet.

Skrevet

Jeg har tatt helse- og velferdsledelse. Gikk parallelt med utdanningsledelse og mye av undervisningen var felles. Gjorde det ved siden av full jobb, ingen problem. Interessant og ganske enkelt vil jeg si. Fikk jobben jeg ønsket meg samme måned som jeg leverte masteroppgaven. Kjør på!

Anonymkode: 83615...ce7

Skrevet

Takk for svar! Vil gå opp nærmere 90.000 i lønn, så føler jo jeg bør satse og bare får det gjort! 
Er mest bekymret samlingene og fri fra jobb/økonomisk tap der, men får ikke ta sorgene på forskudd kanskje. 

Skrevet

Da jeg tok det var samlingene helge-basert, så trengte ikke fri fra jobb 😊 Hadde ingen fri fra jobb utover lesedag til eksamen etc og det er jo betalt. Men bor i annen del av landet så brukte selvsagt penger på reise, men det var det verdt. De pengene er fort tjent inn med tanke på hvor mye mer lønn en får 👍

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg tok det var samlingene helge-basert, så trengte ikke fri fra jobb 😊 Hadde ingen fri fra jobb utover lesedag til eksamen etc og det er jo betalt. Men bor i annen del av landet så brukte selvsagt penger på reise, men det var det verdt. De pengene er fort tjent inn med tanke på hvor mye mer lønn en får 👍

Takk for svar! Har sendt Mail i dag hvor jeg spør om hvordan samlingene er organisert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...