Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Skrevet 3. februar 2020 Det begynner visst å nærme seg vår her. Jeg har et barn som snart fyller fem, og dressen fra i fjor begynner å bli for liten. Hva er best å kjøpe til såpass store barn, skalldress eller softshell? Eller er det bedre med todelt? Anonymkode: 5fc7d...927
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg bruker hel dress lenge, lett og raskt for dem å ta på selv. Velg en med høy vannsøyle! Jeg har alltid 2 parkdresser, i år én skalldress (molo) og én softshelldress (wheat). God erfaring med begge fra før av. Anonymkode: e30d9...bb3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Vi har softshell og veldig fornøyd m den fra name it Anonymkode: 88274...6e1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Mine brukte hel vår/høst dress så lenge de gikk i barnehagen og hjemme når de begynte på skolen. På skolen hadde de hel vinterdress de første årene, men slutter å bruke parkdress. De hadde da en allværsbukse i sekken som de brukte i møkkavær, men var det tørt på bakken brukte de bare jakke. Anonymkode: 97aca...546
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Takk for innspill, det høres ut som om det er hel dress som gjelder fortsatt. Det er mye bra med softshell, det er det vi hadde i fjor, men den virker temmelig varm. Jeg har tenkt at det kanskje blir et problem med såpass store og ganske aktive barn, har noen erfaring med det? Anonymkode: 5fc7d...927
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Det siste var trådstarter, altså... TS Anonymkode: 5fc7d...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå