Gå til innhold

Skyggestrek


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ser en svaaak strek på denne testen? 
Jeg lurer også på om det e noen som har brukt å få skyggestrek på babyplan sine test tidlig staver?4F9493E4-0A44-44DD-A624-FEE0B51F6980.thumb.jpeg.353ad4af15342c4383eb749237169d97.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere at det bare er en skyggestrek eller svak positiv? Syns streken har litt farge

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare jeg som ser en svaaak strek på denne testen? 
Jeg lurer også på om det e noen som har brukt å få skyggestrek på babyplan sine test tidlig staver?4F9493E4-0A44-44DD-A624-FEE0B51F6980.thumb.jpeg.353ad4af15342c4383eb749237169d97.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Hvor mange dpo er du? Ser en veldig svak strek men umulig å se om det er med eller uten farge så det er vanskelig å se om det er skyggestrek eller ikke. Men test igjen i kveld/morgen tidlig og se om den er sterkere. Hcg kan øke på bare få timer 😊 lykke til! Og oppdater oss gjerne! Vet veeeldig godt selv hvordan det er!

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10 dpo i dag😊 

Du ser litt bedre på dette bilde at det er litt farge i streken. Skal teste igjen i morgen😁

750E70BF-270A-4226-9272-321831E6FBDA.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 10 dpo i dag😊 

Du ser litt bedre på dette bilde at det er litt farge i streken. Skal teste igjen i morgen😁

750E70BF-270A-4226-9272-321831E6FBDA.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Ja, jeg ser😍 tror du er gravid! Legg ut bilde av testen i morgen! Spennende. Jeg hadde også svake streker, testet igjen og igjen til det ikke var tvil lenger og jeg er nå 5+6 uker på vei 🙏🏻
 

krysser fingrene for deg! 

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det har klaffet!😁 Tør jo nesten ikke håpe for mye, blir jo så skuffet om ikke🙈

Gratulerer så masse til deg!👏🏻

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt håpet etter at jeg tok denne testen nå i morrest... det er fortsatt en svak strek der, men svakere enn den som var i går😞

21D0FE80-4EF7-4F14-B7D5-728E1858DBCE.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mistet litt håpet etter at jeg tok denne testen nå i morrest... det er fortsatt en svak strek der, men svakere enn den som var i går😞

21D0FE80-4EF7-4F14-B7D5-728E1858DBCE.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Det ser ut som om det er farge i den, jeg ville ikke mistet håpet! Men skjønner godt at du ikke vil håpe for mye i frykt for å bli skikkelig skuffet men hcg skal jo dobbles hver 48 time så vent til i kveld eventuelt i morgen igjen og se om den er sterkere.

 

synes det er rart at du isåfall skal få skyggestrek på 2 stk. Jeg har opplevd en skyggestrek i min prøveperiode og jeg tok sikkert godt over 100 tester på det året🙈 jeg tror du er gravid! Ha is i magen og vent en dag eller to til ❤️ Jeg har trua! Sender masse babystøv din vei😋

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test så helt lik ut i starten så ble den bare sterkere og sterkere. Hvisker et forsiktig gratulerer 🥰

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ser ut som om det er farge i den, jeg ville ikke mistet håpet! Men skjønner godt at du ikke vil håpe for mye i frykt for å bli skikkelig skuffet men hcg skal jo dobbles hver 48 time så vent til i kveld eventuelt i morgen igjen og se om den er sterkere.

 

synes det er rart at du isåfall skal få skyggestrek på 2 stk. Jeg har opplevd en skyggestrek i min prøveperiode og jeg tok sikkert godt over 100 tester på det året🙈 jeg tror du er gravid! Ha is i magen og vent en dag eller to til ❤️ Jeg har trua! Sender masse babystøv din vei😋

Anonymkode: 77f12...642

Ja det var kanskje litt rosa farge i den🙈 Streken er jo såpass sterk at jeg ser den fra avstand, men syns fortsatt den e veldig svak🙊

Skal ha is i magen å vente 1 dag eller 2❤️

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min test så helt lik ut i starten så ble den bare sterkere og sterkere. Hvisker et forsiktig gratulerer 🥰

Anonymkode: 77f12...642

Da er det bare å krysse fingrene å håpe på det beste🤞🏻🥰

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det var kanskje litt rosa farge i den🙈 Streken er jo såpass sterk at jeg ser den fra avstand, men syns fortsatt den e veldig svak🙊

Skal ha is i magen å vente 1 dag eller 2❤️

Anonymkode: 3ba34...c4b

Her er mine tester 13 dpo. Og i og med at du bare er 11 dpo i dag vil jeg tro at dine tester er like på 13 dpo 🥰

79A78FCE-93E5-49EF-9C55-DC93390F4DFB.png

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er mine tester 13 dpo. Og i og med at du bare er 11 dpo i dag vil jeg tro at dine tester er like på 13 dpo 🥰

79A78FCE-93E5-49EF-9C55-DC93390F4DFB.png

Anonymkode: 77f12...642

😍 Håper sånn at det har klaffet! 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😍 Håper sånn at det har klaffet! 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Krysser fingrene for deg! Har du barn fra før? Har dere prøvd lenge? :) 

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krysser fingrene for deg! Har du barn fra før? Har dere prøvd lenge? :) 

Anonymkode: 77f12...642

Har ikke barn fra før. Hatt 1 spontanabort tidligere. Vi har prøvd i 4 måneder nå😊 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test akkurat nå. Jeg blir virkelig ikke klok på dette😩 Jeg har jo ikke tålmodighet til å vente så lenge på svar😂3764FC2E-663B-45E8-BD80-646E243274A3.thumb.jpeg.9c3fe59d0dda8bde51c691573f92a255.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok ny test akkurat nå. Jeg blir virkelig ikke klok på dette😩 Jeg har jo ikke tålmodighet til å vente så lenge på svar😂3764FC2E-663B-45E8-BD80-646E243274A3.thumb.jpeg.9c3fe59d0dda8bde51c691573f92a255.jpeg

Anonymkode: 3ba34...c4b

Ja det var veldig merkelig det her! Kanskje du skulle ha prøvd en annen test eventuelt?😅 tror fremdeles at det er babystrek men skjønner godt at dette er frustrerende🤯🤯

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det var veldig merkelig det her! Kanskje du skulle ha prøvd en annen test eventuelt?😅 tror fremdeles at det er babystrek men skjønner godt at dette er frustrerende🤯🤯

Anonymkode: 77f12...642

Ja må kjøpe en annen test! Er jo rart om jeg skulle få skyggestrek på alle tre testene, men man vet jo aldri🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja må kjøpe en annen test! Er jo rart om jeg skulle få skyggestrek på alle tre testene, men man vet jo aldri🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Husk at ikke alle har sterkest strek på morgenurin heller. Meg f.eks hadde sterkere streker på ettermiddagsurin enn morgenurin :) hold oss oppdatert da! 

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husk at ikke alle har sterkest strek på morgenurin heller. Meg f.eks hadde sterkere streker på ettermiddagsurin enn morgenurin :) hold oss oppdatert da! 

Anonymkode: 77f12...642

Rart det der🤔 Skal holde dere oppdatert! I dag har jeg hatt vondt i ryggen og litt mensmurringer. Har også hatt litt brun utflod. Håper virkelig ikke det er mensen som er på vei😩 Skal ikke ha mensen før om noen dager egentlig.. 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rart det der🤔 Skal holde dere oppdatert! I dag har jeg hatt vondt i ryggen og litt mensmurringer. Har også hatt litt brun utflod. Håper virkelig ikke det er mensen som er på vei😩 Skal ikke ha mensen før om noen dager egentlig.. 

Anonymkode: 3ba34...c4b

Ånei😢 krysser fingrene! Kan ha vært kjemisk, der et befruktet egg har streifet eller festet seg litt for så å løsne å gå til grunne. Det kan gi svaaaake streker før de forsvinner og mensen kommer. Men igjen så er en liten blødning også vanlig I starten, kan være festeblødning 😊

Anonymkode: 77f12...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ånei😢 krysser fingrene! Kan ha vært kjemisk, der et befruktet egg har streifet eller festet seg litt for så å løsne å gå til grunne. Det kan gi svaaaake streker før de forsvinner og mensen kommer. Men igjen så er en liten blødning også vanlig I starten, kan være festeblødning 😊

Anonymkode: 77f12...642

Hoff håper ikke at det bare var kjemisk😩 Bruker vanligvis å kjenne på kroppen at nå kommer mensen, og da kommer den rett etterpå, men nå er det ikke helt sånn😅 Akkurat som at kroppen er litt usikker på om det er mensen som kommer😂

Anonymkode: 3ba34...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...