Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Torsdag skulle jeg knyte på meg sko. Og satt å lente meg fremmover venstre lår. Er overvektig, og har litt stor mage. Plutselig kjentes det ut som om noe flytta på seg inni siden på magen...der det var press på. For jeg la jo press på magen mot lår/kne når jeg bøyde meg frem for å knyte sko. Fikk vont, og ble litt engstelig. Var også vondt fredag. Og værre utover lørdag og i dag er det knapt jeg kan le eller bøye meg. Vondt i området nederst på ribbein samtidig som jeg føler meg gangsperr i heile mageregionen. Reise seg opp og ned i sofa er kjempe Vondt og vanskelig, og å skifte stilling i sofa og seng er smertefullt. Greide ikke tømme oppvaskmaskina pga bøying. Kan det være ribbeinsbrudd? Skal til lege i morra. Vurdert legevakt i kveld, men det ble ikke til det. Anonymkode: 35451...31b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Kan være. Men kan også være forstukket muskel. De gangene jeg har hatt ribbensbrudd (pga kampsport) så har det igrun ikke vært veldig vondt før etter en ukes tid (når det begynner å gro). Anonymkode: a8b38...398
Twintipp Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 Jeg hosta på meg ribbeinsbrudd nå, så alt er mulig. Ble vondere og vondere i noen dager, så jevnt over vondt i flere uker. 4 uker siden nå, og fortsatt vondt🥴 God bedring☺️
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 Normalt skal det litt til for å få brudd, men om man har en tretthet i ribben allerede (etter f.eks. forkjølelse med mye hosting), eller man er litt beinskjør så er det ikke ofte det skal så mye kraft til, så da kan du i teorien ha fått en brist eller et brudd, Hi. Har du vært hos legen? Anonymkode: f8fda...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå