Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Nei, bare noen få. Som f.eks da jeg fødte 23.mai har vi et bilde av meg som er tatt på 17.mai. Magebilder og sånt har vi ikke i det hele tatt. Anonymkode: e3904...67b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Aldri savnet det? Anonymkode: eec61...c1a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Med nr en, ja! Tok bilder hver uke. Med nr to tok jeg en gang i mnd ca. Anonymkode: 43cee...acb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aldri savnet det? Anonymkode: eec61...c1a Nei, ikke så ofte jeg sitter og ser på gamle bilder i utgangspunktet, og har ihvertfall aldri tenkt at det savner jeg... Anonymkode: e3904...67b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 Nei, færrest mulig egentlig😅 Ei dundre på (over) 100 er ikke noe å forevige på bilder akkurat... Anonymkode: aea18...08b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har kun ett som ble tatt av oss på jobb da jeg ventet første. Mannen er ivrig hobbyfotograf men han synes ikke gravide er noe å ta bilde av, så jeg har ingen bilder hvor man riktig ser at jeg er gravid. Det er jeg litt lei meg for. Trenger ikke magebilde og kunstfoto, men bare et bilde hvor vi spiser is på sommeren eller noe annet slikt som jeg kan vise barna og fortelle om da vi ventet dem. Jeg har et slikt bilde av moren min hvor hun går tur med hunden og min storesøster i skogen. Det er litt magisk. Anonymkode: 76a6b...6a8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har kanskje 40 bilder av meg fra perioden jeg var gravid, hvorav kanskje 15 er av selve magen. Jeg er veldig glad jeg har de, synes det er et koselig og fascinerende minne av en minnerik og spesiell tid. Anonymkode: 52417...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Nei, har veldig få. Tror ikke jeg har noen fra jeg var gravid med eldste, mamma eller andre har sikkert noen. Har 1 magebilde da jeg var gravid med mellomste, ellers svært få bilder. Har noen fine som ei venninne tok da jeg var 7-8 mnd på vei med minste. Skulle ønske jeg hadde flere bilder av meg som gravid. Anonymkode: c9c8e...3a7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Har noen. Flere med graviditet nr 2, fordi vi tok mer bilder etter at vi fikk nr 1. Veldig gøy å se. Sånne semi-nakne hos fotograf synrs jeg er utrolig harry Anonymkode: 3fc6a...8d9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har noen. Flere med graviditet nr 2, fordi vi tok mer bilder etter at vi fikk nr 1. Veldig gøy å se. Sånne semi-nakne hos fotograf synrs jeg er utrolig harry Anonymkode: 3fc6a...8d9 Ja! Det er så harry. Da jeg gikk gravid med første ville min bestevenninne ha meg med på fotografering ... det var litt i vinden med sånn «bli sminket, stylet og tatt bilder av». Ble jeg overtalt (mas gjennom hele fotoshooten) til å ta et toppløst (holdt armene framfor puppene). Det er så harry, jeg dør når jeg ser det bildet. Altså! Seriøst, ingen vil se det liksom 😂😂🙈 Det henger ikke oppe. Jeg var høygravid også - så 🙈🤷🏼♀️ Ellers har jeg ganske mange bilder som jeg tok selv, for å se str på magen. Og når jeg fikk siste vant jeg mor/baby-fotoshoot, det var inkl bilder som gravid og etter barnet var født. De bildene var med klær (klok av skade) og de setter jeg pris på. Kan fra tid til annen se på de, og tenke «herregud så glad jeg er for at jeg aldri skal gå gravid igjen» 😂 Anonymkode: 126af...fca
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 11 minutes ago, Anonym bruker said: Ja! Det er så harry. Da jeg gikk gravid med første ville min bestevenninne ha meg med på fotografering ... det var litt i vinden med sånn «bli sminket, stylet og tatt bilder av». Ble jeg overtalt (mas gjennom hele fotoshooten) til å ta et toppløst (holdt armene framfor puppene). Det er så harry, jeg dør når jeg ser det bildet. Altså! Seriøst, ingen vil se det liksom 😂😂🙈 Det henger ikke oppe. Jeg var høygravid også - så 🙈🤷🏼♀️ Ellers har jeg ganske mange bilder som jeg tok selv, for å se str på magen. Og når jeg fikk siste vant jeg mor/baby-fotoshoot, det var inkl bilder som gravid og etter barnet var født. De bildene var med klær (klok av skade) og de setter jeg pris på. Kan fra tid til annen se på de, og tenke «herregud så glad jeg er for at jeg aldri skal gå gravid igjen» 😂 Anonymkode: 126af...fca Jeg kjente jeg fikk skikkelig lyst til å se bildene fra din første graviditet 🤣 Anonymkode: 3fc6a...8d9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 Nei. Det var fotoforbud. Jeg er stygg til vanlig og da var jeg smellfeit også. Det er ikke fint å være gravid i mine øyne. Anonymkode: d244d...a24
Pobie Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 Med vår første tok vi bilde hver uke. Med andre tok vi kun noen få, men det var litt artig å kunne sammenligne med første. Med nr 3 har jeg tatt 2-3 bilder bare for å ha noen bilder fra svangerskapet. Finnes selvfølgelig en del bilder av meg som ikke er magebilder også, hvor jeg leker med barna eller sammen med familie o.l.
CherryC Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 Noen få. Beste bildet jeg har av meg selv som gravid er da jeg var høygravid med første. Var i selskap og satt i kjole med beina fra hverandre siden magen var så stor og tung. Hadde 4 kakestykker på fatet og munnen full i mat. Ekstremt ulekkert men beskriver meg virkelig som gravid og sliten førstegangsfødende😅
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Har vel 2 bilder, ett 5 måneder på vei, og ett 9 måneder. Husker jeg tenkte at jeg ville ha magebilder fra hver måned, men glemte det ut 😜. Anonymkode: f6e9a...df9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 Tok ikke mange bilder, men tok noen litt spesielle. Akkurat en måned før termin var vi hos fotograf. Samme tidspunkt ved hvert svangerskap, likt kledd men ny mage og et ekstra søsken ved siden av for hvert bilde. Og dager før barna kom ut tok vi gipsavstøpnig av hele overkroppen. Anonymkode: 33001...4a2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #18 Skrevet 3. februar 2020 Har et bilde som jeg tok selv i speilet morgenen før jeg dro inn til sykehuset for å bli igangsatt. Det er det eneste fra hele graviditeten. Anonymkode: edffe...13a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #19 Skrevet 3. februar 2020 Nei. Så ut som en strandet hvalross hver gang og det hadde jeg ikke behov å ha bilder av. Hadde ingen fin gravidkropp eller mage. Eneste positive med at jeg så ut som en strandet hvalross og gikk opp over 20kilo hver gang, var at jeg nesten hadde gått ned alle kiloene hver gang jeg forlot sykehuset. Anonymkode: 3c05a...655
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #20 Skrevet 3. februar 2020 Nei. Har vel noen tøysebilder da jeg var høygravid og hadde på meg en gul onepice på hytta. Jeg så ut som en teletubie. 😂😂😂 Da tok vi mange rare bilder. Ellers er det bare noen normale bilder der magen er tilstede. Hadde ingen behov for å dokumentere magen så veldig. Anonymkode: 89877...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå