Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Hvorfor blir jeg så sliten etter en slik tur? Kjempe trøtt og sliten etter å ha vært der. Da har vi vært å spist, på show og kjørt hjem igjen. Varighet ca 4-5 timer på hele turen. Dette er 2 gangen det skjer etter en slik tur. Jeg var helt ferdig når jeg kom hjem og sovna tidlig, klarte ikke en gang å legge 8 åringen. Stefaren la han. Flere som meg? Hva kan jeg gjøre for å trene meg opp? Jeg har bodd i Oslo før. Anonymkode: 941fc...60f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Jeg blir også sliten om jeg sitter i selskap uten alkohol å må prate, også etter jobb møter. Og da trenger jeg ikke engang å snakke, men jeg sitter anspent. HI Anonymkode: 941fc...60f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Jeg blir alltid utslitt av mange mennesker rundt meg. Jeg liker det ikke, så da blir jeg sliten. Anonymkode: cf283...438
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Ok, men jeg kunne skrevet hvilken som helst by. HI Anonymkode: 941fc...60f
Snillenille1 Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Jeg bor i Oslo og blir sliten av Karl Johan. Vi byfolkene holder oss til bydelene våre, Frogner for min del.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #6 Skrevet 3. februar 2020 Akkurat det samme her! Altfor mange folk, og som andre sier, omtrent bare utlendinger.. Anonymkode: 3332e...58a
sug lut Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 8 timer siden, Snillenille1 skrev: Jeg bor i Oslo og blir sliten av Karl Johan. Vi byfolkene holder oss til bydelene våre, Frogner for min del. Enig i dette, vi bruker jo sentrum, men vi bor jo ikke midt på Karl Johan. Oslos bydeler er mange, fine og forskjellige, og fremfor alt fredelige i forhold til turistflyten på Spikersuppa.
Admin Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Tråden er ryddet for innlegg fra utestengt bruker og svar til dette. Admin
the amazing spidermamma Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Jeg tror det er en vanesak. Man blir vant til et høyere tempo, og mange av inntrykkene har man allerede opplevd, så det blir ikke så slitsomt å forholde seg til. Da jeg bodde i London, slet jeg fullstendig ut folk som kom på besøk. Det var helt uproblematisk for meg som var vant til det å farte rundt blant masse folk en hel dag. Først da de besøkende pent ba om å få en liten pause skjønte jeg at dette kanskje var mer slitsomt enn jeg opplevde det selv. Nå bor jeg i Oslo, og selv om vi ikke er så mye i sentrum, så er jeg jo godt kjent, jeg bruker lite energi på å lure på hvor ting er, jeg vet når det er lurt å ta t-bane eller buss osv. Jeg synes egentlig at det er koselig med livet på Karl Johan en fin sommerdag, men da vet jeg at jeg kan stikke hjem når som helst, jeg er ikke på farten sånn som man er når man besøker en 'fremmed' by.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 Jeg er vokst opp ganske sentralt i Oslo, og flyttet ut av Oslo først da jeg var 30. UTROLIG deilig å bo et rolig og hyggelig sted uten masse (stressa) folk på butikker, stappfulle restauranter og kafeer. Serviceinnstilte folk i butikkene er det der jeg bor nå, men i Oslo varierer det jo veldig. Jeg blir kjempesliten av å være i Oslo selv. Lite glad i store folkemengder og mye lyd. Å reise kollektivt i Oslo er bare mas og stress. Anonymkode: f72e2...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå