Gå til innhold

Gravid, men lite symptomer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Meg og samboer bestemte oss for å starte prøvingen mot å bli foreldre januar 2019, for ett år siden. I juli 2019 fikk jeg endelig en etterlengtet positiv test men dessverre hadde jeg en spontanabort en uke etter. Nå har jeg blitt gravid igjen, og er i dag 5+4 uker på vei. Jeg har ikke hatt noe særlig Symptomer. Leser over alt at man nå liksom skal være så kvalm, trøtt og tisse ofte.. 
 

eneste symptomene jeg har hatt er ømme bryster, som over natten i dag forsvant en del. Jeg er fremdeles litt øm men langt i fra så øm som jeg har vært den siste uken.. og er livredd for at en ny sa eller ma er på vei i og med at symptomene er så få og at brystene begynner å bli mindre ømme. Jeg orker virkelig bare ikke dette en gang til 😕 Alle rundt meg får jo 2,3 og 4 barn og jeg skal virkelig ikke få til et eneste ett...? 

 

finnes det noen med en solskinnshistorie? Som har hatt lite symptomer, eventuelt få symptomer som forsvant litt som det fremdeles gikk bra med? Skal på tidlig ul for å sjekke at hjertet slår, men det er ikke før jeg er 7+2 uker på vei så det er jo fremdeles 2 uker til... 
 

takk for svar. 

Anonymkode: 1f1bf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...