Gå til innhold

Hvilken gravidbrosjyre mottok du på HS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med et forskningsprosjekt og lurer på navnet på brosjyren info du fikk på helsestasjon / lege. Fikk du info om det var farlig å ta narkotika i svangerskapet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du ut fra at gravide er tilbakestående narkovrak? Litt av en forskning, gitt.

Anonymkode: 6e350...aec

Skrevet
2 timer siden, Hapy skrev:

Jeg driver med et forskningsprosjekt og lurer på navnet på brosjyren info du fikk på helsestasjon / lege. Fikk du info om det var farlig å ta narkotika i svangerskapet? 

Kan ikke huske det, men for majoriteten så er det vel ikke akkurat noe som behøves påpekes.

Anonymkode: 7e2b4...70e

Skrevet
2 timer siden, Hapy skrev:

Fikk en drøss brosjyrer, og gikk igjennom det obligatoriske rundt rus, medikamenter, alkohol og nikotin. Både i 2012 og 2017 

Men vi snakket ikke nøye rundt det. Jeg har helsefaglig bakgrunn, og kunne mye om det, det viste jm. 

Anonymkode: 6ae05...7b8

Skrevet

Jeg jobber med russkadde barn, grunnen til jeg lurer er at det ikke er nevnt noe om narkotika i de brosjyrene fra Helsedirektoratet jeg har komt over. Heldigvis er de aller fleste fornuftige oppegående mennesker, men dessverre finnes det en del som tar andre valg en folk flest , noe som får store konsekvenser for barnet i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...