Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Var ute i helga, og venninna mi ble borte. Dagen etterpå fortalte hun at hun hadde blitt med på hotellrom til en mann vi satt og pratet med tidligere på kvelden. Det hun ikke visste før han fortalte det dagen etterpå, var at han er gift. Er det mulig?! Tre barn har de også, hvor eldste er 16. Da går jeg ut fra at de har vært sammen siden minst starten av 20årene. Jeg pratet selv med denne mannen tidligere på kvelden, og han virket så jordnær og snill ut. Vel vel.. Hvor canlig tror dere at dette er blant de menneskene som ofte reiser i jobben og bor her og der? Anonymkode: c1bb2...9e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Veldig, veldig vanlig, uten at det plager meg. Anonymkode: 8a1a2...f9c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Ja, det er utrolig vanlig. Tror det er mer uvanlig at folk med reisejobb ikke er utro. Anonymkode: 23ad2...87a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Har ikke så mye med jobb å gjøre. Men personlighet. De som er utro av natur er det uansett, uavhengig av jobb. Anonymkode: 87e67...f88
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Nesten mer vanlig at folk er utro enn trofast. Anonymkode: d393d...cdd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke så mye med jobb å gjøre. Men personlighet. De som er utro av natur er det uansett, uavhengig av jobb. Anonymkode: 87e67...f88 Ja, nemlig. Jeg har vært reisende i "alle år". Jeg har tøyset og flørtet, men aldri vært utro selv om jeg har hatt mange muligheter. Det finnes forresten kvinnelige reisende også, jeg bare nevner det. Anonymkode: b834b...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Må være rimelig spesielt (i dette tilfellet en mann) og knulle ei ung dame, og dagen etterpå reise hjem til kone og barn. Anonymkode: c1bb2...9e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Har ikke noe med jobben å gjøre. Utroskap får man til om man vil. Jeg reiser mye i jobb. Aldri vært utro, kollegaer av meg har vært det. Både menn og kvinner. Anonymkode: 8081b...eb3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Har overhodet ikke noe med jobb å gjøre! De jeg Har ligget med som har kone og barn har ikke reisejobb. Har en fast elsker og, som jobber 8-16 hver dag. Han jeg sist ble med hjem (som jeg ikke lå med) var en høyt velstående mann. Hyggelig som bare det, omtenksom og god. For det er jo ikke sånn at selvom moralen er på bunn så kan man ikke ha en omgjengelig personlighet. Anonymkode: d8bb2...4ba
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Er man egentlig omtenksom og god selv om man bedrar et annet menneske, og setter de i en situasjon hvor de kan få livet snudd på hodet...? Jeg tenker at det er vanskelug å svare ja på dette spørsnåket, og også å svare nei.. Mennesket er komplekst Anonymkode: c1bb2...9e1
*Miss Marple* Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Vil han være utro får han det til uansett jobb og reisevaner. Skal man gå rundt og frykte det kan man like godt bryte først som sist.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 Det er ganske vanlig å være utro, tror ikke jobben har så mye med det å gjøre. Vil du være utro får du til det... Jeg har aldri vært utro på resejobb, men jeg vet veldig mange som har vært det, også uten reisejobb. Anonymkode: 86065...a10
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 Jeg tror det er vel så mye utbredt på seminarer og eventer og sånn. Da kommer alle de med 8-16 jobb, som synes det er sååååå gøy på hotell. Vi som ha gjerne 100 reisedøgn i året er ikke så gira på fest og fjas. Anonymkode: b834b...128
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 Apropos hyggelig og god. Min mann er uteknisk. Han hadde latt ene barnet vårt laste ned noe med sin appel-ID. Dermed kom all SMS mellom han og elskerinna inn på barnet sin mobil. Det var så rart å se hvor sjarmerende og omsorgsfull han var, kjøpte blomster og visste ikke hva godt han skulle gjøre. Samtidig var han dritasur mot resten av familiem. Jeg tror de som er av det utro slaget ofte er flink å ta på seg ei sjarmerende maske som ikke stikker så dypt. At midt i all romantikken så er det et selvisk preg over det. Anonymkode: 87e67...f88
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 Jeg tror at for de av oss som har en litt høyere terskel for utroskap, så har jobben mye å si. Reiser man mye er fristelsene større og sjansen for å bli knepen mye mindre.. Snakker av erfaring. Anonymkode: 85b9b...b45
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Må være en skikkelig ego boost da.. Venninna mi fortalte om ei natt der den gifte mannen var "helt på" hele natta.. Klarte ikke holde fingrene unna, og hadde konstant stå til hun dro. Anonymkode: c1bb2...9e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er man egentlig omtenksom og god selv om man bedrar et annet menneske, og setter de i en situasjon hvor de kan få livet snudd på hodet...? Jeg tenker at det er vanskelug å svare ja på dette spørsnåket, og også å svare nei.. Mennesket er komplekst Anonymkode: c1bb2...9e1 Nei, jeg refererer til «virket så ordentlig og god». Altså, selvom man går rundt og ligger med andre så er man ikke nødvendigvis utad et rasshøl. Anonymkode: d8bb2...4ba
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 49 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Vil han være utro får han det til uansett jobb og reisevaner. Skal man gå rundt og frykte det kan man like godt bryte først som sist. Helt enig. Jeg tenker at man tar et valg i et forhold. Enten stoler man på partneren, eller så gjør man det ikke. Gjør man det ikke må man enten rydde opp i forholdet, eller gå. Stoler man på den andre slipper man å frykte. Skulle det likevel dukke opp utroskap så får man heller takle det da. Men å gå rundt og frykte det på generell basis, det blir bare ødeleggende. Anonymkode: 809df...5fe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #19 Skrevet 2. februar 2020 Det er veldig stor forskjell mellom ulike yrker for hvor mange som er utro og det er også veldig stor forsljell på hva folk kaller utroskap. Dermed blir det vanskelig å samenlikne uten å definere hvor grensen for utroskap går. Anonymkode: 8a1a2...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå