Gå til innhold

Hva syns dere om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ps://m.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/perf-logo-supr-smth-debby-ii-drw-mi_21030213/21030214?position=1000000&navId=67363&group=listing

Den er akkurat den fasongen og den fargen jeg har vært på jakt etter, og prisen er jo ikke ille, men jeg er i tvil pga trykket i selve skinnet. Den gir meg litt syden-veske følelse...

Tanker?

Anonymkode: 3ebd4...670

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken virker ikke. Bilde i stede?

Anonymkode: 72720...e6c

Skrevet

Den hadde vært fin hvis det ikke hadde vært for logoen, utrolig tacky

Anonymkode: e9561...091

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Den hadde vært fin hvis det ikke hadde vært for logoen, utrolig tacky

Anonymkode: e9561...091

Enig.

Ser de har den i andre farger uten logoen, mye finere

Anonymkode: 66903...889

Skrevet

Veldig fin, bortsett fra logoprintet.

Anonymkode: 72720...e6c

Skrevet

Enig med de andre. Vesken i seg selv er helt grei, men logoen ødelegger fullstendig. 

Anonymkode: d4fec...49b

Skrevet

Jeg bor et sted med mye vær og regn, og da er det upraktisk med ei veske som ikke kan lukkes ;)

Er også negativ til trykket. Får assosiasjoner til fake sydenvesker. 

Anonymkode: 1a47f...786

Skrevet

Liker ikke vesker med ett rom. Ei heller mye logo som andre sier. Selve fasongen og vesken er klassisk og enkel. 

Anonymkode: 9756e...386

Skrevet

Da er de fleste enige med meg, ser jeg. Det er vel en grunn til at den er på 50 %. 

Får lete litt mer. 

Hi

Skrevet

Ble ikke fan.

Som andre sier, for mange logo, og jeg liker heller ikke vesker som ikke er mulig å lukke helt. Mista lommeboka på vei inn på en buss til en klåfingra fra en slik veske engang.

Anonymkode: 69b89...a0a

Skrevet

Logoen på skinnet var virkelig ikke fin.

Jeg synes vesken i seg selv, og fasongen var fin, men personlig ville jeg hatt minst to rom og mulighet for å lukke igjen vesken min.

Anonymkode: ebd1b...dd0

Skrevet

Kjære vene, det er en veske. Kjøper du veske pga merket? I mitt hode er en veske en veske, et stort sett fullstendig unødvendig tilbehør. 

Anonymkode: a8246...d11

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene, det er en veske. Kjøper du veske pga merket? I mitt hode er en veske en veske, et stort sett fullstendig unødvendig tilbehør. 

Anonymkode: a8246...d11

Kjære vene, ja, jeg vet at det er en veske 🤦🏼‍♀️Hadde jeg kjøpt den pga merket hadde jeg vel likt at logoen står over hele veska?

Jeg vil ha meg en ny veske, hva du tenker om det er meg faktisk knekkende likegyldig 😂

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...