Gå til innhold

Hva er årets sommerferie budsjet?🏖

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har startet å tenke på det? Jeg sitter å set på 2 uker til utlandet å ser at jeg må gi rundt 40 000-50 000kr om jeg skal få mitt ønske oppfylt, å være nær stranden. 

Anonymkode: 68f5a...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker 50 000,- på reise og hotell. Da skal vi til Sveits, videre til noe små landsbyer i Frankrike og Paris, så avslutter vi med en uke på strandhotell i Italia 

Anonymkode: c41e2...f66

Skrevet

7000 kroner for båt og leilighet i Danmark. To voksne, tre barn, en uke. Regner med å bruke 4-5000 der nede. Ellers skal vi kose oss hjemme, reise på telttur, besøke familie og kose oss med lokale strender og badeplasser 🙂

Anonymkode: 787f0...671

Skrevet

Ikke bestemt oss ennå vi. Men har ikke budsjett egentlig. Vi betaler det vi må når vi bestemmer oss. 

Anonymkode: 2b29a...8bd

Skrevet

70.000 😶 

Anonymkode: 83d84...2bf

Skrevet

Har ikke noe budsjett. Vi skal på tur i Norge. 

Anonymkode: fcca0...40f

Skrevet

Vi fire har betalt 35 000 for flybilletter og hus meg eget basseng ved stranden. Så det er fullt mulig. Vi deler hus med en annen familie, men det er to separate leiligheter. 

Anonymkode: d0725...efa

Skrevet

Her blir det Norgesferie og telt, så vi tar det når vi drar. 

Anonymkode: b7f34...515

Skrevet

Vet ikke hva vi skal eller hvor vi skal. Eller hva det koster. 

Vet ikke engang om mannen har jobb! Eller om han har fri hele sommeren. 

Anonymkode: bed68...7a3

Skrevet

Vi skal til dk og bruker ca 13000 på leie av hytte og transport dit / hjem for en uke. mat + div kommer i tillegg. regner med iallefall 10000 på det. så muligens 30000 til dk turen. i tillegg reiser vi en del til familie. har også tenkt å campe og da har vi alt fra før :D 

Anonymkode: 8ca84...393

Skrevet

Ca 40000. Stor leilighet 2 min fra strand og 5 min spasertur inn til en middelalderby. Kroatia.

Anonymkode: cacb3...0a7

Skrevet

I år blir det lite - etter oppussing av kjøkken og bad.

Så det er jo kjedelig.. 

Anonymkode: 9ca0b...ed8

Skrevet

Rundt 20.000kr på fly og 30.000kr på oppholdet, samt ca 10.000kr på leiebil. Ferien er ikke bestilt enda, men regner med å gjøre det en av de nærmeste dagene. Vi har spart penger siden i fjor sommer for å få råd til en litt lenger ferie i år. 

Anonymkode: 39141...4b8

Skrevet

Blir på budsjett i år. 80 000

Anonymkode: 5f5bd...d3c

Skrevet

60.000. Dyrt med ferie i fellesferien når man er 5 i familien 

Anonymkode: a3dbf...9d8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Blir på budsjett i år. 80 000

Anonymkode: 5f5bd...d3c

80 000 er på budsjett?

Anonymkode: 4881b...7fa

Skrevet

Rundt 100 000 kr, men vi er seks stykker der fem går som voksen. Koster en del med sydentur midt i fellesferien, men verd det før meg.

Anonymkode: 2b31e...0d3

Skrevet

I år blir det lavere budsjett enn tidligere år. Vi har betalt ca 40 k for 3 uker i Hellas ( fly, leilighet, parkering flyplass , forsikringer etc) for 4 personer . Alle er over 12 når vi reiser så det blir voksenbilletter på flyet. Vi skal også på en tur vi voksne og der har vi budsjett på 20 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker 50 000,- på reise og hotell. Da skal vi til Sveits, videre til noe små landsbyer i Frankrike og Paris, så avslutter vi med en uke på strandhotell i Italia 

Anonymkode: c41e2...f66

Det virket veldig billig. Hvor mange er dere? Fortell gjerne litt om hvordan dere får til det ☺️

Anonymkode: dc83c...229

Skrevet

Vi har akkurat bestilt tur for 2 voksne og 2 barn nå, 10 dager i Spania i juli. Flybillettene kom på ca 14000 og leiligheten på ca 12500. Da bor vi 100 m fra stranden, og det er eget basseng i leilighetskomplekset.

Så det er veldig mulig å få det til en ok pris.

Anonymkode: 4ed94...133

Skrevet

Veldig lavt. Derfor blir det telt og stormkjøkken på oss. Budsjettet er vel på maks 5000 de 3 ukene

Anonymkode: 5d42e...790

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har akkurat bestilt tur for 2 voksne og 2 barn nå, 10 dager i Spania i juli. Flybillettene kom på ca 14000 og leiligheten på ca 12500. Da bor vi 100 m fra stranden, og det er eget basseng i leilighetskomplekset.

Så det er veldig mulig å få det til en ok pris.

Hvor bestiller du leilighet fra? Hvilke sider er trygge?😊

Skrevet

I år blir det oppussing av hus i sommerferien, 5 vinduer skal byttes, panel friskes opp der det er ødelagt, beplanting av hagen mm. Dette kommer til å koste både tid og budsjett. Har kjøpt flybilletter til 11 tusen for oss 4 i høstferien til Mallorca/ Palma så håper på en fin og rimeligere uke der. 

Anonymkode: 71b4f...e16

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor bestiller du leilighet fra? Hvilke sider er trygge?😊

Jeg har bestilt gjennom Booking.com. Jeg opplever de som enkle og seriøse å forholde seg til.

Skrevet

0 kr. Vi flytter nærmere familie rett før sommerferien så det blir flytting for alle pengene. Fordelen er at vi får en times tid til besteforeldrene så blir nok å henge der. Ligge i telt i hagen. Gå på tur i skogen. Utforske det nye bostedet vår osv 

Anonymkode: 554b5...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...