Gå til innhold

Alle solbriller blir for vide til meg - tips??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du forsøkt hos optiker? Jeg er ikke så smal i ansiktet, men sist jeg kjøpte meg solbriller fikk jeg kjempegod hjelp hos optiker. Vet at jeg da også prøvde noen som var for smale til meg. Tror det er ti år siden jeg kjøpte mine, men har hele tiden fått spørsmål om hvor jeg har kjøpt dem. De er ganske klassiske, men viktigst, de passer mitt ansikt. Så ta deg en tur til optikeren :)

Anonymkode: 388f5...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun en optiker her vi bor og utvalget er ikke helt d store... 😅😅 så jeg må søke hjelp på nettet😇

Anonymkode: 17bd4...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har kun en optiker her vi bor og utvalget er ikke helt d store... 😅😅 så jeg må søke hjelp på nettet😇

Anonymkode: 17bd4...7c1

Litt verre, da, ja ;)

Om du vet du f.eks. skal til en større by, så kanskje det likevel lønner seg å kjøpe noen superbillige der du bor, og så kan du få den ene optikeren til å stramme inn bak ørene, slik at de henger på deg... inntil du skal til et større sted og får kjøpt deg noen som passer bedre?

Var det jeg gjorde da jeg kjøpte mine. Bodde et lite sted, også der bare en optiker, så jeg fant mine på en Oslo-tur.

Lykke til, i hvert fall :) Du får prøve å dytte på tråden noen dager, så kanskje det dukker opp noen som har litt smalt ansikt også :)

Anonymkode: 388f5...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ordinære innfatninger hos optiker og sett in solbrilleglass. Det funket for meg

Anonymkode: 01336...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...