DetYrer Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Da jeg var 12 år likte jeg dem, men nå synes jeg ikke det er fint i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Noen er fine, noen er ikke fine. Resten av tøyet det settes sammen med har mye å si Anonymkode: 0f81b...70b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Enig med første, noen er fine, andre overhodet ikke. Veldig avhengig av at fasongen på jakken kler den som har den på seg, og at den passer i fargen til vedkommende, og også hva de brukes til. Har man en slik jakke som er helt riktig i fasong og farge kan de være veldig fine. Anonymkode: c24cf...81a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Ikke fint og ikke praktisk. Kalde jakker, som ikke er verken vind- eller vanntett passer dårlig de fleste steder i Norge. Anonymkode: 5683b...879
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke fint og ikke praktisk. Kalde jakker, som ikke er verken vind- eller vanntett passer dårlig de fleste steder i Norge. Anonymkode: 5683b...879 Du har ikke hørt om vår og sommer du da? Anonymkode: 0f81b...70b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Som med alle andre plagg er noen fine, noen greie og noe stygge. Uenige i den over her som sier de er upraktiske siden de ikke er vind og vanntette. (Skal man fjerne alle jakker som ikke er det blir det ikke mye fint igjen). For meg er olajakke praktisk da det er genialt over en sommerkjole når det er litt kjølig, fint og føles sommerlig. Anonymkode: 32c8d...d53
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 Synes det er fint, og har 2 stk selv. Bruker de en del på sommeren. Jeg bruker kun kjole, og er det litt små kjølig ute, så går jeg med lange bomullskjoler, de som går litt etter, og da passer en kort olajakke veldig fint til. Anonymkode: a4c4a...106
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Hva snakker dere om? Olajakker er klassisk. Det går aldri av moten. Og de er praktiske. De er nesten helt vindtette, men de puster. Man kan slenge de over t-skjorte, eller ha en tykkere genser under. De er allsidige og kan brukes til mange anledninger. Elsker olajakker ❤️ Anonymkode: 3e6bb...489
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Jeg synes det er fint som vår/ sommerjakke, jeg har akkurat kjøpt meg en ny fra Floyd 🙂. Anonymkode: ea117...793
Bjæk Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke hørt om vår og sommer du da? Anonymkode: 0f81b...70b Kjenner så vidt til konseptet, men bor på Vestlandet, så... 🤷🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Synes de lyseblå jakkene er kjempefine til svarte bukser og kjoler og skjørt med mønster egentlig fint uansett så lenge det ikke kombineres med blå jeansstoff på underkroppen Anonymkode: 1cb6c...b94
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 Kjempe fint! Anonymkode: dcf95...bdc
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 På 1.2.2020 den 21.13, Anonym bruker skrev: Du har ikke hørt om vår og sommer du da? Anonymkode: 0f81b...70b De årstidene som er unnagjort på et par uker. Jo da 😉 Anonymkode: 5683b...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå