Gå til innhold

Er olajakker egentlig fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 12 år likte jeg dem, men nå synes jeg ikke det er fint i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er fine, noen er ikke fine. Resten av tøyet det settes sammen med har mye å si

Anonymkode: 0f81b...70b

Skrevet

Enig med første, noen er fine, andre overhodet ikke.

Veldig avhengig av at fasongen på jakken kler den som har den på seg, og at den passer i fargen til vedkommende, og også hva de brukes til.

Har man en slik jakke som er helt riktig i fasong og farge kan de være veldig fine.

Anonymkode: c24cf...81a

Skrevet

Ikke fint og ikke praktisk. Kalde jakker, som ikke er verken vind- eller vanntett passer dårlig de fleste steder i Norge. 

Anonymkode: 5683b...879

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fint og ikke praktisk. Kalde jakker, som ikke er verken vind- eller vanntett passer dårlig de fleste steder i Norge. 

Du har ikke hørt om vår og sommer du da?

Skrevet

Som med alle andre plagg er noen fine, noen greie og noe stygge. Uenige i den over her som sier de er upraktiske siden de ikke er vind og vanntette. (Skal man fjerne alle jakker som ikke er det blir det ikke mye fint igjen). For meg er olajakke praktisk da det er genialt over en sommerkjole når det er litt kjølig, fint og føles sommerlig.

Anonymkode: 32c8d...d53

Skrevet

Synes det er fint, og har 2 stk selv. Bruker de en del på sommeren. Jeg bruker kun kjole, og er det litt små kjølig ute, så går jeg med lange bomullskjoler, de som går litt etter, og da passer en kort olajakke veldig fint til. 

Anonymkode: a4c4a...106

Skrevet

Hva snakker dere om? Olajakker er klassisk. Det går aldri av moten. Og de er praktiske. De er nesten helt vindtette, men de puster. Man kan slenge de over t-skjorte, eller ha en tykkere genser under. De er allsidige og kan brukes til mange anledninger. Elsker olajakker ❤️

Anonymkode: 3e6bb...489

Skrevet

Jeg synes det er fint som vår/ sommerjakke, jeg har akkurat kjøpt meg en ny fra Floyd 🙂

Anonymkode: ea117...793

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner så vidt til konseptet, men bor på Vestlandet, så... 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Synes de lyseblå jakkene er kjempefine til svarte bukser og kjoler og skjørt med mønster :) egentlig fint uansett så lenge det ikke kombineres med blå jeansstoff på underkroppen

Anonymkode: 1cb6c...b94

Skrevet

Kjempe fint!

Anonymkode: dcf95...bdc

Skrevet
På 1.2.2020 den 21.13, Anonym bruker skrev:

De årstidene som er unnagjort på et par uker. Jo da 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...