Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Har en datter på 17 år. Hun må være hjemme kl 01 i helgene. Hva med deres? Syns det er vanskelig. Anonymkode: 7bf81...ae3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Har en gutt som blir 17 år i år. Sjelden han er ute i helgene da han og vennene stort sett henger i kjellerstua vår. Hvis han skal på fest er regelen at vi henter og at han skal svare hvis vi tar kontakt. Og vi skal vite hvem, hva og hvor. Ikke det at vi driver å ringer i tide og utide. Mer at han skal vite at vi sjekker formen hans. Kan gjerne hente både 02 og 03, samme for oss. De tre gangene han har vært på fest har han ringt kl 23. Han drikker ikke (ikke får han lov heller, men vet jo at ungdommen eksperimenterer) og synes fulle folk er dritkjedelig. Anonymkode: a42a8...a03
Sommerkroppen 2029 Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Jeg er ikke naiv. Jeg VET at min tenåring har drukket og drikker med venner, selv om jeg ikke kan se det på henne når hun kommer hjem😉 men vi pleier å hente henne i ett tida. Seinere enn det er bare tull. Hun er 16.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har en gutt som blir 17 år i år. Sjelden han er ute i helgene da han og vennene stort sett henger i kjellerstua vår. Hvis han skal på fest er regelen at vi henter og at han skal svare hvis vi tar kontakt. Og vi skal vite hvem, hva og hvor. Ikke det at vi driver å ringer i tide og utide. Mer at han skal vite at vi sjekker formen hans. Kan gjerne hente både 02 og 03, samme for oss. De tre gangene han har vært på fest har han ringt kl 23. Han drikker ikke (ikke får han lov heller, men vet jo at ungdommen eksperimenterer) og synes fulle folk er dritkjedelig. Anonymkode: a42a8...a03 Sånn har vi det og! Bare at vår på 17,5 får «lov» av oss å drikke. Vi har full åpenhet om det. Han har drukket 3 øl på en fest. Det ar ikke så spennende så han er ikke ofte på fest. De sitter mye i kinorommet vårt og gamer/ser film Anonymkode: de75f...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå