mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Jeg elsker å feire det som kan feires så her blir det en bedre middag og en gave til alle guttene mine. Planlegger dere noe hyggelig?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Teller det å stille som sjåfør for barn og mann? Mannen skal være vakt på tenåringenes valentinsball. Anonymkode: a1b1e...039
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Nei. Da måtte jeg hatt noen, men tviler på at jeg hadde feiret det uansett. Synes egentlig t det er en litt pinlig teit kommersiell greie, som er isenesatt av handelstanden Anonymkode: 8135f...815
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Teller det å stille som sjåfør for barn og mann? Mannen skal være vakt på tenåringenes valentinsball. Anonymkode: a1b1e...039 Det teller i massevis😊
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Nope Gubben er borte på jobb, så vi er ikke i nærheten av hverandre på dagen. Men vi feirer uansett ikke valentinsdagen. Er kun dersom jeg får lyst på kake - da kan det hende det plutselig dukker opp en kake 🤭 Anonymkode: c1fcb...247
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Nei vi feirer ikke valentines day. Anonymkode: ed063...369
FrkFrix Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 Gir hverandre en liten oppmerksomhet og spiser god mat.. ❤️
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 Nope, skal på klubbkveld til en venninne. Anonymkode: 15720...ba4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 Nei, da må jeg først få meg kjærest Anonymkode: f26db...8b2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Skrevet 1. februar 2020 Har ikke noe forhold til valentinsdag. Anonymkode: 8222f...358
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #13 Skrevet 1. februar 2020 Jeg er singel, så min datter Og jeg skal gå på kino sammen Anonymkode: 4ed55...f1a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #14 Skrevet 1. februar 2020 Min mann er på jobbreise og jeg alene med tre barn og masse jobb. Det blir overlevelse og tidlig seng hele den uka, inkludert den 14. Anonymkode: 9da5f...3df
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #15 Skrevet 1. februar 2020 Haha. Nei...Det er for fjortiser. Romantiske middager kan man ha når som helst Anonymkode: a5099...81b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #16 Skrevet 1. februar 2020 Nei, men har bursdag den dagen så blir feiring uansett 😊 Anonymkode: de23f...1d1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #17 Skrevet 1. februar 2020 Nei, men har en anelse om at jeg må hjelpe en unge eller to med noe. Hun eldste har en kjæreste som styrer med mye, så da styrer hun også. De ga hverandre julekalender til jul feks. Anonymkode: b206f...aef
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #18 Skrevet 1. februar 2020 Nei, har aldri feiret det. Anonymkode: 0d0c4...4bd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Skrevet 1. februar 2020 Ja lager vafler Anonymkode: 11b18...571
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #20 Skrevet 1. februar 2020 Nei. Jeg har bursdag i samme periode som morsdag og valentines, så synes det blir altfor mye. Vurderer å slutte å feire morsdag og farsdag også, siden mannen har bursdag nær farsdagen, også kommer jul kort tid etter. Bare stress. 😛 Anonymkode: 84190...90b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #21 Skrevet 1. februar 2020 Nei. Skal på konsert med noen venninner Anonymkode: c0c46...4c2
Plutselig_gravid Skrevet 1. februar 2020 #22 Skrevet 1. februar 2020 Nei. Men vi har fast "date" med god middag og rødvin hver eneste lørdag etter flokken er i seng 😊
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #23 Skrevet 1. februar 2020 Nei, det er en dag som ingen av oss tenker at eksisterer en gang. Jeg skal på jentetur (ok, dametur har det vel blitt etterhvert), mannen skal være hjemme med ungene. Anonymkode: d59d7...b19
Mrs. Kaizer Skrevet 2. februar 2020 #24 Skrevet 2. februar 2020 Nei, synes det er skamteit med valentinsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå