Gå til innhold

Skal dere feire valentines ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å feire det som kan feires så her blir det en bedre middag og en gave til alle guttene mine. Planlegger dere noe hyggelig? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller det å stille som sjåfør for barn og mann? Mannen skal være vakt på tenåringenes valentinsball.

 

Anonymkode: a1b1e...039

Skrevet

Nei. Da måtte jeg hatt noen, men tviler på at jeg hadde feiret det uansett. Synes egentlig t det er en litt pinlig teit kommersiell greie, som er isenesatt av handelstanden

Anonymkode: 8135f...815

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Teller det å stille som sjåfør for barn og mann? Mannen skal være vakt på tenåringenes valentinsball.

 

Anonymkode: a1b1e...039

Det teller i massevis😊

Skrevet

Nope 

Gubben er borte på jobb, så vi er ikke i nærheten av hverandre på dagen. Men vi feirer uansett ikke valentinsdagen.  Er kun dersom jeg får lyst på kake - da kan det hende det plutselig dukker opp en kake 🤭 

Anonymkode: c1fcb...247

Skrevet

Nei vi feirer ikke valentines day.

Anonymkode: ed063...369

Skrevet

Gir hverandre en liten oppmerksomhet og spiser god mat.. ❤️

Skrevet

Nope, skal på klubbkveld til en venninne. 

Anonymkode: 15720...ba4

Skrevet

Nei, da må jeg først få meg kjærest :)

Anonymkode: f26db...8b2

Skrevet

Ja😍

Anonymkode: 136f2...1e4

Skrevet

Har ikke noe forhold til valentinsdag. 

Anonymkode: 8222f...358

Skrevet

Jeg er singel, så min datter Og jeg skal gå på kino sammen 

Anonymkode: 4ed55...f1a

Skrevet

Min mann er på jobbreise og jeg alene med tre barn og masse jobb. Det blir overlevelse og tidlig seng hele den uka, inkludert den 14.

Anonymkode: 9da5f...3df

Skrevet

Haha. Nei...Det er for fjortiser.

Romantiske middager kan man ha når som helst 

Anonymkode: a5099...81b

Skrevet

Nei, men har bursdag den dagen så blir feiring uansett 😊

Anonymkode: de23f...1d1

Skrevet

Nei, men har en anelse om at jeg må hjelpe en unge eller to med noe. Hun eldste har en kjæreste som styrer med mye, så da styrer hun også. De ga hverandre julekalender til jul feks. 

Anonymkode: b206f...aef

Skrevet

Nei, har aldri feiret det. 

Anonymkode: 0d0c4...4bd

Skrevet

Ja lager vafler 

Anonymkode: 11b18...571

Skrevet

Nei. Jeg har bursdag i samme periode som morsdag og valentines, så synes det blir altfor mye. Vurderer å slutte å feire morsdag og farsdag også, siden mannen har bursdag nær farsdagen, også kommer jul kort tid etter. Bare stress. 😛

Anonymkode: 84190...90b

Skrevet

Nei. Skal på konsert med noen venninner 

Anonymkode: c0c46...4c2

Skrevet

Nei. Men vi har fast "date" med god middag og rødvin hver eneste lørdag etter flokken er i seng 😊

Skrevet

Nei, det er en dag som ingen av oss tenker at eksisterer en gang. Jeg skal på jentetur (ok, dametur har det vel blitt etterhvert), mannen skal være hjemme med ungene. 

Anonymkode: d59d7...b19

Skrevet

Nei, synes det er skamteit med valentinsdagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...