Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Min datter har fått oppbluss av halsbetennelse. Jeg tror jeg sluttet litt for raskt med kuren. De dråpene er over 20 dager nå. Kan de brukes videre? Anonymkode: 55391...ca1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 De er kanskje 25 dager Anonymkode: 55391...ca1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Sjekk heller med fastlegen. At det blusser opp kan også bety at typen dere har fått ikke virker på bakterien hun har, og da er det ikke vits i å ta mer av akkurat den typen. Det kan også være at det ikke er bakterie, men virus, denne gangen og da er det også lite vits i å utsette kroppen for mer antibiotika. Så mitt råd, kontakt fastlegen på mandag. Anonymkode: f11bb...556
tante grusom master of law Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Antibiotika skal man ikke gi i hytt og pine etter eget forgodtbefinnende! Dette må du ta med legen. Og hvis du har fått en kur av legen så må man ta hele kuren og ikke slutte selv om symptomene blir borte! Holder du på slik risikerer du antibiotikaresistente bakterier.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Det ville jeg ikke gjort Tok du ikke hele kuren ut forrige gang? Det må du alltid gjøre. Du har jo uansett ikke nok igjen nå til en ny hel kur, så du må ha mer. Men jeg tenker det like gjerne kan være at antibiotikaen dere fikk ikke var riktig, at hun trenger en annen type Ville ringt legevakten Anonymkode: bfec0...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå