Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Hva gjør din 12 åring når dem er ute? Henger med kompiser?.Når må dem være inne om helgene? Tenker da på denne årstiden når dem ikke kan spille fotball på banen Anonymkode: fcdaa...239
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Spiller fotball (lite snø) og pokemon go. Han kan også kjøre slalom med noen kompiser.
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Spiller fotball året rundt... 😉 Ellers er de på besøk hos hverandre og ser film eller gamer. De kan også finne på og dra på kino, en tur på senteret, på uteområdet ved skolen, osv. Han har ikke noe fast tid han må være hjemme i helgene, men sjelden han kommer hjem senere en 21.00.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 10 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Spiller fotball året rundt... 😉 Ellers er de på besøk hos hverandre og ser film eller gamer. De kan også finne på og dra på kino, en tur på senteret, på uteområdet ved skolen, osv. Han har ikke noe fast tid han må være hjemme i helgene, men sjelden han kommer hjem senere en 21.00. Samme her også. Og jeg trodde det var vanlig. Men i dag fikk jeg telefon fra moren til en kompis av sønnen min. Hun hadde prøvd å ringe sønnen sin, men han svarte ikke. Hun spurte om jeg viste hvor dem var. Jeg sa at dem var på senteret. Det er ett lite senter med en matbutikk, frisør og narvesen. Guttene bruker å sitte inn ved Narvesen. Hun likte ikke at de hang på senteret. Så hun dro å hentet han. Kl var bare 19. Er jeg for slepphendt som tillater at sønnen min henger på senteret eller er hun overbeskyttende? Anonymkode: fcdaa...239
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Samme her også. Og jeg trodde det var vanlig. Men i dag fikk jeg telefon fra moren til en kompis av sønnen min. Hun hadde prøvd å ringe sønnen sin, men han svarte ikke. Hun spurte om jeg viste hvor dem var. Jeg sa at dem var på senteret. Det er ett lite senter med en matbutikk, frisør og narvesen. Guttene bruker å sitte inn ved Narvesen. Hun likte ikke at de hang på senteret. Så hun dro å hentet han. Kl var bare 19. Er jeg for slepphendt som tillater at sønnen min henger på senteret eller er hun overbeskyttende? Anonymkode: fcdaa...239 Ingen av delene. Du er ikke slepphendt, og hun er ikke overbeskyttende. Fordi: Du har dine regler, og hun har sine. Tenker jeg da. 😉 Sønnen min har også kompiser som har andre (strengere) regler og forholde seg til en ham. Sånn vil det nok alltid være. Og det er forskjell på barna også. Noen trenger nok strengere regler og faste rammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå